پرشور بودن انتخابات لرزه بر تن دشمنانی می‌اندازد

زاهدان-معاون سیاسی سازمان بسیج در جمع سران عشایر و طوایف سیستان و بلوچستان در زاهدان گفت: آمریکا در هر انتخابات با تبلیغات و جنگ روانی به دنبال کاهش مشارکت مردم است.
کد خبر: ۹۳۴۷۰۴۱
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست بصیرتی و روشنگری، نقش سران طوایف در مشارکت و حضور آگاهانه با حضور معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین، مسئول بسیج عشایری سپاه سلمان سیستان وبلوچستان، سران طوایف و برزگان عشایری استان در سالن جلسات مهمانسرای سپاه در شهرستان زاهدان برگزار شد.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین هم در این نشست، با اشاره به این مطلب که نظام اسلامی هدف و برنامه ریزی آن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گسترش و بسط عدالت در اقسا نقاط کشور بزرگ ایران بوده است، گفت:  نظام اسلامی در زمان صدام نتوانست به طور شایسته دست عدالت را در مناطق مختلف کشور دنبال کند، واقعیت این است که در خیلی از حوزه‌ها نظام اسلامی توانسته است خدمات شایانی را به مردمی که در تاریخ نظام طاغوتی از آن خدمات بی بهره بودند آن‌ها را بهره‌مند کند.

قاسم حبیب زاده ادامه داد: در قبل از پیروزی انقلاب در کل کشور در چند شهر امکانات زیر بنایی مثل بیمارستانها، فرودگاهها، نیروگا‌های برق و حوزه‌های جاده سازی وپل سازی و عرصه‌های علمی مانند گسترش دانشگاه‌ها و عرصه‌های فرهنگی تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار محدود بودند، اما به لطف خدا ما امروزه به ویژه مراکز استان‌ها را از قبل این گونه خدمات زیر بنایی در یک سطح مشاهده می‌کنیم که این اقدامات در کل کشور ایران گسترش پیدا کرده است.

این مسئوال بیان کرد: افزایش خانه‌های بهداشت، مهد کودک ها، مراکز آموزش و پرورش از دستاورد‌های نظام اسلامی است که در دوران نظام ستم شاهی دراقسا نقاط و جوامع کشور داشتند خدمات کم نظیر بلکه بی نظیر بوده است، اما اگر بخواهیم این اقدامات را نسبت با واقعیت عدالت و شان مردم مقایسه کنیم کار بر زمین مانده زیاد است.
 
وی ادامه داد: انتخابات آینده را همراه با حضور پرشور مردم دانست و گفت: آمریکا در هر انتخابات با تبلیغات و جنگ روانی به دنبال کاهش مشارکت مردم است.

قاسم حبیب زاده گفت: آنچه در انتخابات پیش رو مهم است اینکه باید تلاش کرد تا با ارتباط گیری با افراد مردد آن‌ها را برای حضور در انتخابات با گفتاری مناسب مجاب برای مشارکت حداکثری کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: انتخاب فرد اصلح و آگاه طبق بیانات رهبر معظم انقلاب باعث تضمین دستاورد‌های نظام و انقلاب می‌شود.

حبیب زاده خاطر نشان کرد: کم هزینه ترین، ارزان‌ترین و مطمئن‌ترین راه برون رفت از مشکلات و افزایش اقتدار ملی حضور پرشور در انتخابات است.

ارسال نظرات