خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مینودشت در گفتگو با بسیج:

راه حل علاج مشکلات ، تشکیل یک دولت انقلابی و کارآمد است

سرهنگ پاسدار خسروی : راه حل علاج مشکلات جامعه ما، تشکیل یک دولت انقلابی و کارآمد است که در تعامل با دنیا نیز به صورت عزتمندانه و با موضع اقتدار قدم بردارد.
کد خبر: ۹۳۴۷۰۴۹
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان:سرهنگ پاسدار خسروی فرمانده سپاه شهرستان مینودشت در گفتگو با خبرگزاری بسیج عنوان کرد:در چند روز گذشته شاهد حضور پر شور مردم سوریه در پای صندوق های رای بودیم و مردمشان نشان دادند که رای به محور مقاومت، ایستادن در مقابل دشمنانشان است.

وی گفت:از همه اقشار مختلف مردم و جوانان انتظار می‌رود در انتخابات 28 خرداد بدون توجه به شایعه پراکنی های دشمن و برای خلق حماسه و مشارکت بالا در انتخابات، «حضور گسترده» داشته باشند.

فرمانده سپاه شهرستان مینودشت بیان کرد:راه حل علاج مشکلات جامعه ما، تشکیل یک دولت انقلابی و کارآمد است که در تعامل با دنیا نیز به صورت عزتمندانه و با موضع اقتدار قدم بردارد.

سرهنگ خسروی افزود:تببین منطقی در خصوص اهمیت مشارکت مردم در انتخابات، پاسخگویی به شبهات اساسی، استفاده از باورهای دینی، ایجاد امید و نشاط بخشی و بازخوانی و نشر وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی از موارد های مهمی است که باید برای مردم بازگو شود.

وی اضافه  کرد: امنیت، آسایش، اقتدار، عزت و همه پیشرفت‌های کنونی در کشور نتیجه حضور و بصیرت مردم است و ان شاءالله با حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۴۰۰، شاهد استمرار این مولفه ها در کشور باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار