خبرهای داغ:

تزریق امید به جامعه/دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام

شاهرود_فرمانده سپاه استان سمنان گفت: دشمنان نظام همواره به دنبال ضربه زدن به نظام ما هستند و باید تلاش کنیم تا با توجه به نزدیکی به انتخابات به جامعه امید تزریق شود.
کد خبر: ۹۳۴۷۰۸۵
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
تزریق امید به جامعه/دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظامبه گزارش خبرنگار بسیج، سردار حمید دامغانی در جمع پایوران سپاه ناحیه شاهرود در نمازخانه این ناحیه که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: پیروزی‌های جبهه مقاومت در روز‌های اخیر در فلسطین نشان از افول قدرت پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی دارد و اقتدار جبهه مقاومت را بر همگان نمایان کرد.
وی تصریح کرد: امروز امنیت پوشالی رژیم صهیونیستی دچار تهدیدات جدی شده است و جنگ‌های اخیر جبهه مقاومت فصل جدیدی از مبارزات علیه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی را آغاز کرد که باعث آسیب پذیری جدی این رژیم جعلی شد.
فرمانده سپاه استان سمنان بیان کرد: امروز پاسداری از انقلاب اسلامی حد و مرز نمی‌شناسد و خوشبختانه پاسداران همواره در موقعیت خای گوناگون و در حوزه‌های مختلف امنیتی، محرومیت زدایی و ... خدمات قابل توجهی داشت اند.
وی افزود: دشمنان نظام همواره به دنبال ضربه زدن به نظام ما هستند و باید تلاش کنیم تا با توجه به نزدیکی به انتخابات به جامعه امید تزریق شود.
او ادامه داد: سپاه هیچ گاه خود را برای فرد یا گروه خاصی در انتخابات هزینه نمی‌کند، ولی از جبهه انقلاب و تشکیل دولت حزب الهی مد نظر مقام معظم رهبری حمایت می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار