سردار علی محمد اکبری در نشست صمیمی با فرماندهان بسیج شهرستان کوهرنگ، تغییر و تحول را در گرو حضور حداکثری در میدان انتخابات دانست.
کد خبر: ۹۳۴۷۰۹۰
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری: نشست صمیمی سردار فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) با فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

حضور حداکثری در انتخابات ضامن امنیت کشور و نظام است

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری در این نشست گفت: شما بسیجیان باید خود را آماده حضور یک حماسه و یک عملیات بزرگ کنید،  چرا عملیات؟ چون مقام معظم رهبری فرمودند خرمشهر ها در پیش داریم، پس برای فتح خرمشهر باید عملیات کرد.

وی با اشاره به سناریوهای مختلف دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی از تحمیل جنگ هشت ساله تا سایر فتنه ها، آزادسازی خرمشهر در دوران دفاع مقدس را مرهون مدیریت جهادی و وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و بسیج دانست و در ادامه خاطراتی از عملیات پیروزمندانه بیت المقدس یادآوری کرد.

ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: وقتی رزمندگان ما وارد خرمشهر شدند، تعداد زیادی از نیروهای دشمن کشته و اسیر شدند و حتی شهید سرافراز حاج احمد کاظمی میگفت اینجا راهپیمایی بزرگی صورت گرفته و اسیران عراقی در حال تظاهرات هستند.  شما چنین افتخاراتی دارید و دنیا به افتخارات شما می بالد و دنیا از رزمندگان شما الگو گرفته است از جمله حزب الله لبنان و رزمندگان و مردم غزه.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) ، قدرت مردم و جبهه انقلاب را در دنیا بی نظیر دانست و با اشاره به خنثی سازی فتنه های گوناگون با حضور مردم ازجمله  فتنه 88 که با مشارکت دشمنان داخلی و خارجی شکل گرفت، اظهار کرد:  به تعبیر مقام معظم رهبری خرمشهر درپیش داریم و برای آزادسازی آن باید از فتنه های گوناگون با بصیرت عبور کنیم و آحاد مردم بویژه شما بسیجیان باید هوشیار و همیشه در صحنه باشید.

سردار اکبری با تأکید بر حضور حداکثری آحاد مردم در پای صندوق های رأی، تأثیر انتخابات پرشور در سطوح داخلی و خارجی و عرصه بین الملل را خاطرنشان کرد.

وی سپس به مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: مشکلاتی وجود دارد که بخشی از آنها به تحریم ها مربوط  است و برخی دیگر به مشکلات داخلی و مدیریت داخلی مربوط می شود و با انتخاب مدیران شایسته شاهد رفع بسیاری از این مشکلات خواهیم بود.

سردار اکبری در پایان به معیار هایی  از نظر مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای انتخاب رئیس جمهور اصلح اشاره داشت و ولایت مداری، اعتقاد با مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاک دستی را از جمله این شاخصه ها برشمرد.

 وی تغییر و تحول را در گرو حضور حداکثری در میدان انتخابات دانست و گفت: اگر دنبال تحول و تغییر هستید باید در میدان حضور پیدا کنید و به کسی رای بدهید که با فساد مقابله کند و شما بچه های بسیج کار مضاعف دارید، در واقع طرح لبیک دوران دفاع مقدس هنوز پا برجاست و الان نیز طرح لبیک به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظرات