با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا صورت گرفت؛

آئین بدرقه ۸ کشتی گیر بسیجی مازندرانی به رقابت‌های انتخابی سیزم + تصاویر

ساری- آئین بدرقه و اعزام ۸ قهرمان کشتی گیر بسیجی مازندرانی منتخب و برتر،مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور، به رقابت‌های انتخابی ارتش‌های جهان "سیزم" در کنار مزار پاک شهید گمنام در مجموعه ستاد سپاه کربلا برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۷۱۴۵
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین بدرقه و اعزام ۸ قهرمان کشتی گیر بسیجی مازندرانی منتخب و برتر، مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور، به رقابت‌های انتخابی ارتش‌های جهان "سیزم" در ستاد کل نیرو‌های مسلح، به همت مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا، با حضور حجت الاسلام و المسلمین تسخیری " مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا " و سرهنگ مهاجر "معاون اجرایی سپاه استان " در کنار مزار پاک شهید گمنام در مجموعه ستاد سپاه کربلا برگزار شد.
 
آئین بدرقه ۸ کشتی گیر بسیجی مازندرانی به رقابت‌های انتخابی سیزم + تصاویر

حجت الاسلام تسخیری در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن گرامیداشت شهدا و امام شهدا، و تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، با قدردانی از کشتی گیران بسیجی گفت: انتظار است که کشتی گیران با اقتدار بیشتر در مسابقات حضور پیدا کنند و پرچم کشتی مازندران را همچنان بالا نگه دارند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به حضور کشتی گیران در جوار شهدای گمنام افزود: این حضور به دومعناست اول هم پیمان شدن با شهدایی که نظام الهی را انتخاب کردند و در این مسیر جان خویش را تقدیم نمودند. دوم استمداد از شهدا می‌باشد که ان شاء الله در سکو‌های پیروزی بایستید.

حجت الاسلام تسخیری ادامه داد: شهدا جوانمردان و پهلوانان هستند و پای کار نظام ایستادند و ما هم با تاسی از شهدا باید پای کار نظام بایستیم.

آئین بدرقه ۸ کشتی گیر بسیجی مازندرانی به رقابت‌های انتخابی سیزم + تصاویر

در ادامه سرهنگ کاظم غفارپور هم در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار بسیج، از اعزام ۱۰ کشتی گیر به انتخاباتی مسابقات سیزم در تهران خبر داد و گفت: ۸ کشتی گیر از بچه‌های مازندران بودند که امروز طی مراسمی بدرقه کشتی گیران مازندرانی صورت گرفت.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا افزود: این مراسم در جوار شهدای گمنام برگزار شد و امیدواریم کشتی گیران بسیجی مازندران در این رقابت ها پرچم ورزش بسیج مازندران را بالا ببرند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها