انتخابات فرصتی برای تقویت اقتدار ملی در برابر دشمنان و معاندان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز گفت:انتخابات فرصتی برای تقویت اقتدار ملی در برابر دشمنان و معاندان و همچنین حل مشکلات و دردهایی است.
کد خبر: ۹۳۴۷۱۴۸
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت الاسلام علی لرستانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز در جلسه روشنگری وبصیرتی با موضوع اهمیت انتخابات در جمع بسیجیان پایگاه شهید محلاتی روستای ازنا مهلمک اظهار داشت :انتخابات پیش رو فرصتی برای تقویت اقتدار ملی در برابر دشمنان و معاندان و همچنین حل مشکلات و دردهایی است که در صورت انتخاب آگاهانه و گزینش نامزد شایسته یا همان انتخاب اصلح حاصل خواهد شد. 

 

وی افزود :در واقع انتخابات پیش‌رو فرصتی برای تغییر ریل مدیریت کشور با روی کار آمدن دولت پرتلاش، کاری، پرنشاط و انقلابی است که می‌تواند بر سرعت پیشرفت کشور بیافزاید. 

 

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز خاطر نشان کرد:به طور کلی انتخابات از جنبه های حقوقی، سیاسی، ملی و دینی برای نظام جمهوری اسلامی و مردم باید دارای اهمیت باشد، چراکه انتخابات به عنوان یک اصل بدیهی و حق طبیعی مردم می‌باشد، وحضور حداکثری مردم و همبستگی ملی در انتخابات باعث مقابله با توطئه های دشمنان ومصونیت بخشی کشور می شود.

 

مازیار صلواتی

ارسال نظرات