فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام :

اصلح کسی است که احترام به مردم و خدمت به آنان را عبادت بداند

سردار اکبری در جمع مسئولین هیئات رزمندگان اسلام چهارمحال و بختیاری گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی باعث ایجاد امنیت در کشور خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۷۱۹۳
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ برنامه سالانه هیئت رزمندگان اسلام استان، هیئات پیروان عترت و جوانان عاشورایی در سالن جلسات سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار و پیرامون مراسمات ماه های محرم، صفر و اربعین حسینی و دعای عرفه برنامه ریزی شد.

سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این جلسه با تقدیر از زحمات هیئات رزمندگان اسلام استان، در بحث کمک های مؤمنانه و جمع آوری و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا، گفت: قطع و یقین با نیت خالص ورود پیدا کردید و یک سنت حسنه ای را احیا و اجرا نمودید.

وی، با ابراز امیدواری برای استفاده سایر هیئات مذهبی استان از الگوی هیئت رزمندگان در برنامه های مختلف،  به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: رزمندگان این هیئت در دوران دفاع مقدس یک کار جهادی انجام دادند و امروز در جنگ نرم که سخت تر از جنگ نظامی است و دشمن ما هم دشمن پیچیده تری از دوران دفاع مقدس است، سنگرها و اهداف دشمن هم خیلی نسبت به گذشته پیچیده تر است، چون با افکار افراد کار دارد، نیاز به مراقبت بیشتر مقابل توطئه های دشمنان داریم.

سردار اکبری، افزود: باید از تاریخ گذشته عبرت بگیریم و همچون جنگ احد، تنگه را رها نکنیم، زیرا غرور بر پیروزی عامل شکست خواهد بود و پیروزی های نظام مقدس جمهوری اسلامی را قدربدانیم و در حالی که به پشت درب های کاخ های دشمنان رسیده ایم، حواسمان باشد که وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: در بحث انتخابات نیز باید وظیفه خود را طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که تأکید بر حضور حداکثری دارند، انجام دهیم.

ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی باعث ایجاد امنیت در کشور خواهد شد و ارکان اصلی ما بر اساس حضور مردم و انتخابات است. باید مواظب فتنه دشمنان بود. اثر یک رئیس جمهور با آرای کم و محدود در سطح داخلی و خارجی اثرگذار است.

سردار اکبری، شاخصه های کاندید اصلح را از دیدگاه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برشمرد و گفت: اگر عمل کاندیداها در مناظره ها به نحوی تضعیف دین و انقلاب باشد، مغضوب نبی مکرم اسلام و شهدا هستند و باید مرزها را تفکیک کنند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، اعتقاد حقیقی به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش های انقلاب و اخلاق مداری را دومین شاخصه برای کاندیدای اصلح از دیدگاه شهید سلیمانی دانست.

وی، بکارگیری افراد پاک دست و معتقد و خدمتگزار به ملت، مقابله با فساد و دوری از فساد و تجملات را از دیگر شاخصه های فرد اصلح برشمرد و گفت: اصلح کسی است که در دوره مسئولیت خود احترام به مردم و خدمت به آنان را عبادت بداند و خدمتگزار واقعی ملت و توسعه گر ارزش باشد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در پایان به مسئولین هیئات رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری توصیه کرد؛ ضمن برگزاری مراسمات و برنامه های معنوی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تشویق آحاد مردم به حضور حداکثری در انتخابات را در صدر برنامه های خود قرار داده و کمک های مؤمنانه را هم تا دفع کامل ویروس منحوس کرونا ادامه دهند.

ارسال نظرات