خبرهای داغ:
همدان-سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در خصوص انتخاب اصلح خرداد ماه ۱۴۰۰ بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۴۷۲۰۳
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷
بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان استان همدان در خصوص انتخاب اصلح خرداد ماه ۱۴۰۰به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در خصوص انتخاب اصلح خرداد ماه ۱۴۰۰ بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّرو ما بانفسهم»

خداوند سرنوشت کسی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خودش بخواهد. (سوره رعد آیه ۱۱)

انقلاب اسلامی ایران همواره از همان ابتدای نهضت اسلامی، مردم را در تصمیم‌گیری‌ها دخیل و سکان هدایت کشور را به دست نمایندگان ملت سپرده است. انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد نظامی دینی و مردم سالار است که در آن مردم بر اساس شرع مقدس اسلام مسیر حرکت کشور را انتخاب می‌کنند.

امام خمینی (ره) می‌فرمایند: «اگر اصلح را انتخاب کردید کاری اسلامی می‌کنید و این یک محکی است برای خودتان که تشخیص بدهید انتخاب برای اسلام است یا برای صلاح خودتان. (صحیفه امام، جلد ۱۸، ص. ۱۹۷)

امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) می‌فرمایند: «همانطور که اصل انتخابات یک تکلیف الهی است. انتخاب اصلح هم یک تکلیف الهی است. بگردید و نامزد اصلح را پیدا کنید. مردم باید کسی را انتخاب بکنند که فانی در خدمات و مصالح و منافع عمومی مردم باشد.»

سازمان بسیج جامعه زنان همدان به تأسی از فرامین امامین انقلاب، وظیفۀ خود می‌داند در روشنگری و ترغیب هموطنان خود به شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح تلاش نماید والا افراد ناصالح ملت را به سوی وابستگی و مشکلات بیشتر معیشتی سوق خواهند داد.

به همین مناسبت سازمان بسیج جامعه زنان نکات زیر را از باب دلسوزی و تذکر به هموطنان و فعالان عرصۀ انتخابات گوشزد می‌نماید:

۱. با مشارکت حداکثری، دشمن می‌فهمد که کشور صاحب دارد در نتیجه عدم شرکت حداکثری در انتخابات نوعی خودزنی سیاسی برای یک ملت به شمار می‌رود.

۲. هر انتخاباتی به ویژه انتخابات ریاست جمهوری پدیده‌ای بسیار مهم است. کشوری که انتخابات قدرتمند نداشته باشد رئیس جمهور مقتدری هم نخواهد داشت و در نتیجه به کشوری ضعیف که همواره مورد ظلم و تحقیر است تبدیل خواهد شد.
 
۳.  انتخابات پرشور آبرو و امنیت ملی را به همراه دارد و ملتی که قصد دارد روی پای خودش بایستد، باید در انتخابات مشارکت پر شور داشته باشد. اگر اینگونه نباشد دیگران بر اساس منافع خودشان برای آن کشور تصمیم می‌گیرند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات