بی تدبیری ها و ناامیدی ها موجب بروز مشکلات اقتصادی شده است

مسئول نظارت سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: بی تدبیری ها و ناامیدی ها موجب بروز مشکلات اقتصادی شده است.
کد خبر: ۹۳۴۷۲۳۸
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، برادر پاسدار داوود قنبرلو، مسئول نظارت سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در نشست تحلیل و بررسی انتخابات 1400 که به همت حوزه مقاومت بسیج 116 حضرت مریم (س) برگزار شد، انتخابات را فریضه ای واجب دانست و گفت: حاضر نشدن پای صندوق های رای، پاک کردن صورت مسئله است نه حل کردن مسئله.

حاضر نشدن پای صندوق های رأی پاک کردن صورت مسئله است

وی با اشاره به اینکه بی تدبیری ها و ناامیدی ها موجب بروز مشکلات اقتصادی شده است، افزود: چشم دشمن به انتخابات دوخته شده است و قصد دارد با تبلیغات نادرست در ابتدا مردم را ناامید کند و در وهله بعد تلاش کند که افراد کارآمد و انقلابی انتخاب نشوند.

مسئول نظارت سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج اذعان کرد: به منظور جلوگیری از وارد شدن ضربه به نظام جمهوری اسلامی باید در مردم امید ایجاد کنیم تا با مشارت حداکثری در انتخابات توطئه های دشمنان را نقش بر آب کنند. همچنین باید مراقب شعارهای انتخاباتی باشیم و گول آن ها را نخوریم.

قنبرلو بیان کرد: آیا برای تغییر شرایط موجود، چاره ای جز صندوق های رای وجود دارد؟ آیا برای بروز یک تحول اساسی در سیستم مدیریتی کشور راهی جز انتخابات وجود دارد؟ باید تمام تلاش و دقت خود را بکار گیری تا فرد اصلحی را برای اداره کشور انتخاب کنیم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار