گردهمایی جمعی از گروه های جهادی استان خوزستان با استاندار

این نشست با دعوت استاندار در محل استانداری خوزستان به منظور هم اندیشی، مشاوره و فعالیت‌های اجتماعی برای کمک به مناطق کم برخوردار و همچنین ایجاد یک قرارگاه محرومیت زدایی در استانداری صورت گرفت.
کد خبر: ۹۳۴۷۲۵۴
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، این نشست با دعوت استاندار در محل استانداری خوزستان به منظور هم اندیشی، مشاوره و فعالیت‌های اجتماعی برای کمک به مناطق کم برخوردار و همچنین ایجاد یک قرارگاه محرومیت زدایی در استانداری صورت گرفت.

در این نشست قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان از تمامی گروه‌های جهادی تقدیر کرد و در مورد اهداف و برنامه های کمک به منطقه های کم برخوردار مطالبی ارائه نمودند.

سپس نماینده گروه جهادی شهید سید حمید تقوی فر سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان گزارش عملکرد خود را به صورت خلاصه به شرح زیر بیان کرد:

هداء مبلغ ۱۰۴ میلیون تومان کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان به مناسبت میلاد کریم اهل بیت برای آزادسازی ۸ زندانی غیر عمد که با همکاری ستاد دیه و آغوش خانواده هایشان برگشتند.

بازسازی منازل مددجویان در مناطق کم‌برخوردار اهواز؛ تعمیر کلی یک باب خانه در کوی مندلی و آبرسانی توسط تانکرهای آب به مدت ۱۰ روز به مردم این منطقه به علت قطعی آب، تعمیر کلی یک باب خانه در کوی الصافی به علت فرسودگی که باعث ریزش سقف و دیوارها شده بود، تعمیر یک باب خانه در منطقه یوسفی (ایزوگام، برقکاری، لوله کشی، با سازی بخش‌هایی از منزل مددجو)، تعمیر یک باب خانه در منطقه گاومیش آباد، همچنین تعمیر کلی و بازسازی چهارباب خانه در منطقه کم برخوردار منبع آب اهواز و توزیع ۲۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان به خانواده های کارگران آسیب دیده در دوران کرونایی، گوشه ای از فعالیت های این گروه جهادی بود.

لازم به بیان است که نفرات داوطلب گروه جهادی در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۰ شب تا ۳ بامداد مشغول به فعالیت بودند و ایاب ذهاب آنها توسط قسمت ترابری گروه جهادی صورت می گرفت.

انتهای پیام/

 
 
ارسال نظرات