برگزاری مراسم ارتحال امام در جوار مزار حاج قاسم/شرکت در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان انقلاب می شود

حسین انجم شعاع گفت: ویژه برنامه بزرگداشت ارتحال امام (ره) در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار حاج قاسم روز پنجشنبه 13 خرداد همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حائری‌زاده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۷۲۶۴
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد : امام خمینی (ره) شخصیتی بی‌نظیر در تاریخ اسلام است که در جهان تحول عظیمی ایجاد کرد و جهان امروز را تحت تاثیر انقلاب اسلامی قرار داده است.

حسین انجم شعاع افزود: ظلم‌ستیزی حضرت امام خمینی(ره) بسیار بی‌بدیل بود و هیچ زمان در مقابل زورگویی دشمن کوتاه نیامد و اسکتبار ستیزی ایشان از ویژگی های بارز امام خمینی بود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب همیشه طرفدار مظلومان و محرومان عالم بود و فرمودند " یک موی کوخ نشینان بر همه کاخ نشینان ترجیح دارد."

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه قوی شدن حکومت اسلامی در دنیا یکی از آرمان‌های امام(ره) بود و امروز شرکت در انتخابات ادامه دادن راه و مسیر امام خمینی(ره) است بیان کرد: شرکت در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان انقلاب و امام خمینی(ره) بوده و روح امام را شاد خواهد کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در استان کرمان از یک ماه گذشته تشکیل شده است گفت: با توجه به بیماری کرونا برنامه‌های این ایام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در فضای باز و همچنین در فضای مجازی پیگیری می‌شود.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه قیام15 خرداد مردم در سال 42 نیز حرکتی الهی بود که به پیشرفت انقلاب کمک کرد و امام (ره) فرمود "برای همیشه این روز را عزای عمومی اعلام می‌کنم" افزود: برنامه‌های ارتحال امام(ره) و 15 خرداد با رویکرد تبیینی برگزار می‌شوند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مجموعه پوستر نمایشگاهی "وصیت می‌کنم" و کتاب "ولایت در کلام شهدا" به مناسبت ارتحال امام در کرمان رونمایی می‌شود .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: ویژه برنامه بزرگداشت ارتحال امام (ره) در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار حاج قاسم برگزار می‌شود و این برنامه عصر روز پنجشنبه 13 خرداد همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حائری‌زاده برگزار می‌شود.

.

ارسال نظرات