مشارکت همگانی در انتخابات یک تکلیف و واجب دینی/انقلاب اسلامی الگوی جهانی

شاهرود_ مسئول سابق دفتر نمایندگی، ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه گفت:مشارکت همگانی در انتخابات که تعیین سرنوشت کشور است بسیار اثرگذار و مهم است و باید به چشم یک تکلیف و واجب دینی به آن نگاه کرد.
کد خبر: ۹۳۴۷۲۶۷
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
مشارکت همگانی در انتخابات یک تکلیف و واجب دینی/انقلاب اسلامی الگوی جهانیبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده در مراسم حماسه حضور در مصلی پیامبر اعظم (ص) شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در سخنانی با اشاره به سالگرد امام راحل و قیام ۱۵ خرداد، اظهار کرد: امت امام و امام امت با دست خالی و با مقاومت و ایستادگی بر رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی غلبه کردن و انقلاب اسلامی را در جهان برپا کردند.
وی افزود: امام راحل تاکید داشت این انقلاب زمینه ساز ظهور است و باید این انقلاب به جهان صادر شود.
مسئول سابق دفتر نمایندگی، ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه ادامه داد: این تفکر امروز جهان را در نوردیده است و ما شاهد هستیم تمام جهان تحت تاثیر انقلاب اسلامی و تفکر امام راحل قرار گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: امروز منطقه غرب آسیا کانون تحولات جهانی است و شاهد هستیم ملت مظلوم فلسطین با دست خالی در مقابل رژیم تا دندان مسلح غاصب صهیونیستی ایستاد و پیروز شد.
علیزاده خاطر نشان کرد: این تحولات همه از انقلاب اسلامی و فرهنگ انقلابی امام راحل و تربیت یافتگان مکتب اوست که جنگ هشت ساله با توان داخلی و اتکا به خدا اداره کردند.
وی با بیان اینکه انتخابات نیز یکی از ارکان این نظام مردم سالار دینی است که امام و رهبری انقلاب بر مشارکت و حضور در آن تاکید دارند، گفت: مشارکت همگانی در انتخابات که تعیین سرنوشت کشور است بسیار اثرگذار و مهم است و باید به چشم یک تکلیف و واجب دینی به آن نگاه کرد.
این کارشناس سیاسی خاطر نشان کرد: حفظ انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است و شرکت در انتخابات برای حفظ این واجب خود واجب است و باید با درک این مهم، همگان در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.
وی با اشاره به کم کاری‌ها و دلخوری مردم از دولت برای کاستی‌ها و بی توجهی‌ها گفت: اگر این کم کاری هاست به خاطر انتخاب ماست و ما اگر می‌خواهیم رشد و پیشرفت داشته باشیم و در رفاه و آیش باشیم باید انتخاب درستی داشته باشیم و حتما اقتدار خود را به جهانیان با حضور در انتخابات و انتخاب درست نشان دهیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار