کارشناس مسایل سیاسی در نشست بصیرتی اقشار مختلف بسیجیان شهرستان سامان، از رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی به عنوان دو عامل مهم وحدت بخش نام برد.
کد خبر: ۹۳۴۷۳۰۱
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری ؛   کارشناس مسائل سیاسی در نشست بصیرتی جمعی از بسیجیان شهرستان سامان با گرامیداشت یاد و نام معمار کبیر انقلاب و سالروز قیام خونین 15 خرداد گفت: در شرایط کنونی باید تلاش کنیم وحدت ملی حفظ و قدرت ملی ما ارتقا یابد و آمادگی برای برگزاری برنامه‌های انتخاباتی با حضور حداکثری مردم افزایش پیدا کند.

دکتر علیرضا اسماعیلی افزود: ما دوران و شرایط سختی داشته‌ایم اما هیچگاه به خاطر این شرایط سخت انتخابات را به تاخیر نینداخته‌ایم و این موضوع یکی از افتخارات نظام است .

وی خاطرنشان کرد: همچنین کینه قلبی دشمنان، از ما زیاد است آنها زمان طولانی و هزینه‌های گزافی برای جدا کردن مردم از نظام صرف کردند اما نتوانستند و عجز خود را برای مقابله با نظام اعلام کرده‌اند .

اسماعیلی از رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی به عنوان دو عامل مهم وحدت بخش  نام برد و تصریح کرد: همه افراد با سلایق و ذائقه‌های مختلف می‌خواهند به یک مسیر برسند و باید یقین داشت که با رعایت حد و مرزها و اخلاق انتخاباتی نتایج مثبتی خواهیم گرفت.

این کارشناس مسایل سیاسی در پایان عنوان کرد: ایجاد شرایط برگزاری انتخابات سالم و تبیین اهمیت حضور حداکثری در انتخابات از وظایف ما و همه نخبگان سیاسی است و برگزاری چنین گردهمایی‌هایی که از گروه‌ها و علایق مختلف در آن حضور دارد بسیار پر برکت بوده و مزایای ثمربخش و امید آفرین دارد. از این رودر خصوص انتخابات و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات باید سریع‌تر از دشمنان اقدام کنیم و از موضع دفاعی خارج شویم و راهکارهای برگزاری انتخابات سالم را دنبال کنیم.

ارسال نظرات