دکتر رمضانیان گفت: ملت بزرگ ایران در تمام تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های 4 دهه گذشته نقش بسیار مهم و حیاتی داشته اند.
کد خبر: ۹۳۴۷۳۰۲
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری ؛   رییس  پژوهشکده مطالعات و تحقیقات سازمان بسیج کشور  در نشست بصیرتی جمعی از بسیجیان شهرستان سامان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: سیزدهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400، مظهر اقتدار ملی جمهوری اسلامی ایران  و نشانگر وحدت و یگانگی در کشورمان است.

دکتر رمضانیان با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران از بدو انقلاب تاکنون ، شاهد حضور مردم در صحنه‌های مختلف بوده‌ایم ، افزود: ملت بزرگ ایران در تمام تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های 4 دهه گذشته نقش بسیار مهم و حیاتی داشته اند و این همان امتیازی است که نظام‌ مردم سالار دینی ایران اسلامی از آن بهره‌مند است .

وی تصریح کرد: شوق و علاقمندی بیشتر مردم برای مشارکت در عرصه‌های تصمیم‌ گیری سیاسی ، نشان‌ دهنده آن است که مردم قصد دارند با امید بیشتری در اداره مملکت سهیم باشند، لذا اهتمام همه‌ دست‌اندرکاران و مدیران کشور باید براین باشد تا امید در جامعه افزایش یابد چرا که انقلاب اسلامی براساس ارزش‌ها و امید شکل گرفته است.

این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: ملت فهیم و با غیرت ایران اسلامی علی‌رغم همه مشکلات موجود در جامعه، با حاکمیت و مسئولین جمهوری اسلامی ایران همواره متحد هستند و پشتوانه نظام بوده  و هستند چون همین انتخابات بود که به دولتمردان کشور اجازه داد با قدرت در مذاکرات حضور پیدا کنند. از این روانتخابات برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی محسوب می‌شود و در تعیین سرنوشت‌ کشورمان نقش مهمی دارد،  پس هرچه حضور مردم گسترده‌تر باشد دنیا می‌فهمد که باید با زبان تکریم با ایران صحبت کند.

ارسال نظرات