کارشناس سیاسی در گفتگو با بسیج:

پیشرفت کشور در گرو تشکیل دولتی جوان و انقلابی است

کارشناس مسایل سیاسی با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای مأیوس کردن مردم از انتخابات، گفت: پیشرفت کشور در گرو تشکیل دولتی جوان و انقلابی است.
کد خبر: ۹۳۴۷۳۳۷
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام داودی با اشاره به اهمیت حضورحداکثری مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: استکبار جهانی تلاش می‌کند مردم را از اصل انتخابات مأیوس کند، به‌ طوری که توطئه‌گران صحت و دقت در انتخابات و نتایج آن را قبول ندارند و آن را بی‌فایده تلقی می‌کنند.

وی با اشاره به شاخصه های اصلح از منظر امامین انقلاب و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: روی کار آمدن دولتی جوان و انقلابی می تواند مشکلات کشور را به سرعت حل و مسیر توسعه را هموار کند.

داودی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی و جبهه رسانه‌ای گسترده استکبار با شایعه‌سازی، تخریب کاندیداها و گسترش روحیه ناامیدی در جامعه تلاش می‌کنند تا مشارکت مردمی را در انتخابات کاهش دهند؛ اما با تشریح عملکرد نظام می‌توان توطئه دشمنان را خنثی کرد و با امید آفرینی می توان مردم را به حضور حداکثری دعوت نمود.

وی خاطرنشان کرد: عوامل استکبار جهانی و افرادی که با مبانی فکری و اعتقادی این ملت همیشه سر ناسازگاری دارند امروز همه دست به دست هم داده‌اند تا مردم را از آینده‌ای که شایسته ملت ایران است دور کنند.

کارشناس مسایل سیاسی و فرهنگی، گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا کار بزرگی انجام شود و بدون شک توان و ظرفیت‌های لازم وجود دارد و جریان انقلابی مقتدرانه در روزهای آینده به صحنه می‌آید و ملت ایران در ۲۸ خردادماه حماسه بزرگی می‌آفریند.

داودی خاطر نشان کرد: دولت آینده باید برای حل مشکلات اقتصادی کشور و معیشتی مردم برنامه‌های کاربردی ارائه کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان تاکید کردند که کاندیداها از مردم‌هراسی بپرهیزند زیرا سبب آسیب به کشور می‌شود.

داودی با اشاره به تقویت راهبردهای حضور شهروندان در مشارکت حداکثری انتخاباتی، افزود: مشارکت بالا آبروی کشور است و نباید رهنمودهای مقام معظم رهبری را فراموش کرد.

 

ارسال نظرات