دومین دوره مسابقات تخصصی مناظره با موضوع تعاون برگزار می شود

در سال تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، دومین دوره مسابقات تخصصی مناظره تعاون با حضور ۱۶ تیم دانشجویی و تیم هایی از کارشناسان حوزه تعاون در تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۷۳۷۰
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج: در این مسابقات دانشجویان علاقه‌مند در قالب تیم های دو تا چهار نفره پس از ثبت نام و حضور در کارگاه آموزشی-توجیهی برای شرکت در مناظره ها آماده خواهند شد.گروه سه نفره‌ای از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در رشته‌های مرتبط یا افراد دارای سابقه فعالیت و مدیریت در حوزه تعاون، داوری مسابقات را برعهده خواهند داشت. 

 

محورهای مسابقات این دوره که به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و با حمایت معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود، توسعه تعاونی‌های محلی، نوآوری در حوزه تعاون، تامین مالی تعاونی‌ها، موانع و مشکلات تعاونی‌ها و... خواهد بود.

 

دبیرخانه مسابقات مناظره با تشکیل شورای علمی مسابقات با حضور اساتید دانشگاهی و متخصص این حوزه و بررسی آیین‌نامه‌های اجرایی و داوری و تدوین گزاره های استاندارد، سعی در افزایش سطح کیفی این مسابقات دارد.

 

با توجه به وضعیت بهداشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، همه مناظره ها تا مرحله نیمه‌نهایی به‌صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

مرحله نهایی و اختتامیه نیز با درنظرگرفتن پروتکل‌های بهداشتی، به صورت حضوری برگزار می‌گردد.

 

اولین دوره مسابقات تعاون در پاییز سال گذشته با حضور ۱۶ تیم دانشجویی برگزار و تیم فراز از دانشگاه فرهنگیان موفق به کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار