کانال آبرسانی کشاورزی که به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه فارسان و گروه های جهادی ساخته شده با حضور سردار اکبری فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری در روستای چوبین افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۴۷۳۷۴
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت بسیج سازندگی سپاه شهرستان فارسان و با کمک گروه جهادی شهدای چوبین که متشکل از جوانان بسیجی روستای چوبین است بیش از 1550 متر کانال آبرسانی در روستای چوبین ساخته شد که با کمک این کانال آبی، امکان آبیاری بیش از 40 هکتار از اراضی کشاورزی روستای چوبین فراهم گردید.

سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام در جمع مردم مومن و انقلابی روستای چوبین گفت: این انقلاب با هدف خدمت به قشر محروم و مستضعف ایران و جهان شکل گرفت و بحمدالله از ابتدای این انقلاب این خدمات شروع و تا کنون ادامه دار بوده است. در همین راستا بسیج سازندگی در سپاه و به تبع بسیج سازندگی سپاه فارسان نیز خدمات ارزشمندی را به مردم منطقه و  شهرستا ارائه داده به خصوص در مناطقی که مردم خود نیز مطالبه گر بوده و برای آبادنی پیش قدم می شدند.

سردار اکبری در ادامه گفت: مردم روستای چوبین نیز از آن دست مردمان انقلابی پای کاری هستند که برای آبادانی روستای خود تنها توقع کمک نداشته و خود نیز در قالب گروه های جهادی کمک می کردند. ان شاءالله این کانال انتقال آب بتواند به آبادی و آبادانی هرچه بیشتر این روستا کمک کند.

 

ارسال نظرات