امام جمعه ایلام:

رسانه ها مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات ترغیب کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات استان، در خصوص امید آفرینی در جامعه تولید محتوا کرده و مردم را به حضور پرشور و حداکثری در انتخابات پیش رو ترغیب و تشویق کنند.
کد خبر: ۹۳۴۷۳۷۷
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در هشتاد و دومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: رسانه، مطبوعات و صدا و سیما در این برهه حساس باید نقش خود را همچون گذشته بخوبی ایفا کنند کما اینکه برخی از آنان فعالیت خود را از حدود ۲ ماه پیش آغاز کرده و توانسته در شور انتخاباتی بسیار موثر باشد.

وی افزود: مردم غیور و انقلابی ایلام همواره در انتخابات ادوار گذشته بیشترین نقش را داشته و ارادت خود را به آرمان های امام (ره) و انقلاب اثبات کرده اند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: در استان ایلام به فضل خداوند منع حضور در انتخابات توسط هیچ یک از گروه ها دیده نمی شود و در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ انتظار داریم این استان بار دیگر جزو استان‌های برتر کشور از مشارکت در انتخابات باشد.

حجت‌الاسلام کریمی تبار یادآور شد: در انتخابات پیش رو بطور قطع مردم این استان بمنظور یاس و ناامیدی دشمنان و افزایش اقتدار نظام اسلامی حضوری پرشور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: لازم است کلیه دستگاه های اجرایی در خصوص تشویق و ترغیب مردم به مشارکت حداکثری اهتمام لازم داشته و فعالیت خود را بطور جدی آغاز کنند.

امام جمعه ایلام در ادامه خواستار استفاده از ظرفیت معتمدان، بزرگان ایل و طوایف شد و تاکید کرد: سازمان های مردم نهاد، سمن ها و نهادهای انقلابی نظیر کمیته امداد و سایر سازمان ها که بیشترین ارتباط و تعامل را با مردم دارند، می تواند نقش موثری در مشارکت حداکثری و شور انتخاباتی داشته باشند.

کریمی تبار با یادآوری اینکه نظام استکبار در طول انتخابات گذشته همواره سعی در ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم برای کاهش میزان مشارکت در انتخابات داشته است، افزود: تبیین منویات مقام معظم رهبری و همچنین اطلاع رسانی دقیق خدمات نظام به مردم باید بعنوان یک اصل مهم در دستور کار مسوولان قرار گیرد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات