چابهار-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار گفت: مشکلات مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی ومعیشتی مردم با انتخاب صحیح و با بصیرت در ۲۸ خرداد، می‌تواند مرتفع شود.
کد خبر: ۹۳۴۷۴۰۱
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار،  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه چابهار در بازدید از حوزه شهید شوشتری گفت: انتخابات مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و شرکت در آن حق مردم است.

وی ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از پیروزی انقلاب تا کنون با این پدیده مخالفت و دشمنی نموده اند و با حیله ها و نیرنگ های مختلف سعی در دلسرد نمودن مردم از شرکت در انتخابات داشته اند.

حجت الاسلام خدامراد بامری با اشاره به خصوصیات یک رئیس جمهور کارآمد، از لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی توسط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر تاکید داشت و گفت: توهین، افترا، اهانت و ... مردم را به نظام بدبین می کند فلذا باید از این رذائل اخلاقی دوری نمود.

این مسئول در پایان با نفی افرادی که مردم را در فضای مجازی و حقیقی، تشویق به عدم مشارکت در انتخابات می نمایند، گفت: اینگونه افراد یا از سر جهل و نادانی اینگونه تبلیغ میکنند یا از سر عداوت و دشمنی که در هر حال دلسوز نظام نیستند.
ارسال نظرات