عملکرد فرماندار شهرقدس، در روزهای معکوس تصدی خود/ از بهره برداری بیمارستان، تا پروژه های ترافیکی

"لیلا واثقی"، در دیداری حضوری و چهره به چهره با مردم شهرستان قدس، ضمن عملکرد مدتِ زمامداری خود بر این شهرستان، به درخواستهای شهروندان پاسخ داد.
کد خبر: ۹۳۴۷۴۳۵
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران: در دیداری که فرماندار شهرستان قدس، در محل مسجد امام سجاد شهرستان با شهروندان داشت، به ارائه عملکرد خود‌ پرداخت و با اشاره به بهره برداری "مهمترین پروژه چندین و چند ساله" شهرستان گفت: با توجه به کمبود خدمات درمانی و بهداشتی و اینکه تنها شاهد یک‌ بیمارستان 40 تختخوابی در این شهر بودیم ، یقیناً افتتاح بیمارستان 160 تختخوابی شهید سلیمانی، می تواند نقطه عطفی در توسعه کمی و کیفی زیر ساختهای شهرستان باشد.

 

واثقی، ظهور این پروژه مهم را رسیدگی نهاد فرماندای در سال98 عنوان کرد و افزود: پیشرفت این طرح عمرانی تا پایان 97 فقط حدود28 درصد بود  که یکسال پس از آن طی پی جویی های انجام شده,  تعالی بخش زیر ساختهای آن‌ نتیجه چشمگیری به خود پیدا کردو موجب شد در سالگذشته به صورت ویدئو کنفرانس، توسط رئیس‌جمهور به بهره برداری برسد.

 

این‌مقام‌محلی در خصوص رفع گره های ترافیکی شهرستان قدس هم گفت: به منظور اصلاح و استاندارد سازی مبادی ورودی و خروجی شهرستان، با پیگیری های صورت گرفته اقدامات قابل قبولی انجام شده است و باید مردم آگاه باشند که راه عبور ایمن و مناسب برای شهر جزو هدف های فرمانداری است .

 

 او همچنین با اشاره به اینکه "پل های تولیدگران"، "سولیران" و "شهید تولایی" در مسیر خط راه آهن واقع شده اند، توضیح داد: قسمتی از تعریض و اصلاح این پل ها در تعهد شرکت راه آهن کشور است و با پیگیری های انجام شده این دیوار که زیر پل تولیدگران قرار داشت تخریب و تعریض می شود، تا مردم از سمت ورودی پل تولیدگران و زیر پل پیامبر اعظم (ص) با ایمنی بیشتر تردد کنند.

 

در پایان این دیدار نیز، فرم های درخواست به منظور رسیدگی هرچه سریعتر به مشکلات در بین شهروندا توزیع و مردم مشکلات خود را به صورت حضوری و مکتوب به فرماندار ارائه دادند.

 

نماینده دولت در شهرقدس هم ضمن رسیدگی به درخواست ها، پیشنهادها و شکایت های شهروندان، دستورات لازم را در چارچوب قوانین و مقررات برای رفع مشکلات آنها به مدیران و مسئولین مربوطه صادر کرد.

 

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات