خرابکاری در کار نیست؛

آتش سوزی پالایشگاه تهران بر اثر حادثه در خط لوله گاز رخ داده است

فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ری ضمن حضور در صحنه آتش سوزی پالایشگاه تهران گفت: بحث خرابکاری در پالایشگاه را قویا تکذیب می کنم
کد خبر: ۹۳۴۷۴۵۵
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱

 منصور درجاتی مدیرکل بحران استانداری تهران گفت: یکی از خطوط لوله ارتباطی داخل پالایشگاه تهران که در آن فرآورده گاز مایع وجود داشته است دچار حادثه شده است و   همه دستگاه‌های امداد رسان و خدماتی در این خصوص به صحنه اعزام شده‌اند.

مدیرکل بحران استانداری تهران افزود: تا این لحظه تلفاتی گزارش نشده است و علت حادثه هنوز مشخص نیست و باید بررسی شود.

همچنین براساس مشاهدات میدانی خبرنگار بسیج، تمامی عناصر امنیتی و انتظامی، نیروهای آتش نشان و سایر خودروهای امدادی به موقع در صحنه حضور پیدا کرده و اوضاع تحت کنترل است. از سوی دیگر مسئولان شهرستان ری از جمله  سرهنگ قنبری فرمانده سپاه ناحیه ری و  سرهنگ کاشفی فرمانده سپاه حضرت روح الله باقرشهر در محل حادثه حضور دارند .

سرهنگ روح الله قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ری ضمن حضور در صحنه آتش سوزی پالایشگاه تهران، بحث خرابکاری در پالایشگاه تهران را به شدت تکذیب کرد.

گزارش خبرنگار ما حاکی است عده ای از شهروندان برای تماشا و تهیه عکس در حاشیه مسیر های منتهی به پالایشگاه و حتی مناطقی دور تر از محل حادثه که دود ناشی از آتش سوزی قابل رویت است، توقف کرده وضمن ایجاد ترافیک کار امداد رسانی را برای نیروهای خدمات رسان مشکل می کنند که از این هموطنان عزیز درخواست می شود، در کار نیروهای خدمات رسان اخلال ایجاد نکنند و ضمن پرهیز از دامن زدن به شایعات، اخبار موثق را از منابع رسمی دنبال کنند.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار