قطعی آب و افت فشار در بخش وسیعی از جنوب تهران برطرف شد

قطعی آب و افت فشار بخش وسیعی از جنوب تهران و شهرستان ری با ترمیم شکستگی خط انتقال ۳۵۰ میلی متری بزرگراه آزادگان برطرف شد.
کد خبر: ۹۳۴۷۴۵۸
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵

معاون نظارت بر بهره برداری آبفای منطقه6 تهران با اعلام این خبر گفت: این حادثه بامداد امروز چهارشنبه بر روی خط انتقال ۳۵۰ میلی خروجی مخزن ۸۹ تهران که تامین آب بخشی از شهرستان ری، باقرشهر و حرم امام راحل را  بر عهده دارد روی داد و موجب اختلال در  آبرسانی به این مناطق شد.

 حسین نامداری با اشاره به اینکه این حادثه در مقابل مجتمع آهن مکان در بزرگراه  آزادگان رخ داده بود افزود: با توجه به حساسیت و اهمیت این خط انتقال  در تامین آب بخش وسیعی از  مناطق جنوب تهران ،  گروه های امدادی و بهره برداری ناحیه ۴ به همراه گروه های مهندسی نشت یابی و فشارشکن آبفای منطقه۶ تهران در محل حادثه حاضر شدند و پس از شناسایی محل نشتی آب با سرعت اقدام به  ترمیم محل شکستگی و اتصال مجدد خط کردند.

نامداری در پایان خاطرنشان کرد: به علت  قرار گرفتن این خط انتقال در عمق ۷ متری زمین  در  فضای سبز ضلع جنوبی بزرگراه آزادگان  و حجم زیاد آسیب  وارد شده  که نشتی زیادی را در پی داشت؛ عملیات ترمیم این خط انتقال از ساعت ۳ بامداد آغاز و تا ساعت ۱۵ بعد از ظهر با رفع کامل شکستگی خط پایان یافت.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار