خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (علیه السلام) خراسان شمالی

استراتژی دشمن کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.

سردار چمن در جمع روحانیون شاغل در نیروهای مسلح استان خراسان شمالی گفت ؛ استراتژی دشمن کاهش مشارکت مردم در انتخابات است و اولویت اول برای خنثی سازی نقشه دشمنان ، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو می باشد.
کد خبر: ۹۳۴۷۵۰۰
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار  ابوالقاسم چمن " فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (علیه السلام) خراسان شمالی " در همایش بصیرتی روحانیون شاغل در نیروهای مسلح استان خراسان شمالی ضمن فرارسیدن سالروز ارتحال حضرت امام (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد گفت ؛ با گذری کوتاه به رویدادهای 42 ساله انقلاب اسلامی و تحولات و مبارزات جبهه مقاومت اسلامی به این مطلب پی می بریم که دشمن به دنبال جهانی عاری از اسلام است ، چون انقلاب اسلامی خارچشم دشمنان بوده و نمی گذارد نقشه های پلید آنان به نتیجه برسد.

وی وظیفه کنونی روحانیون نیروهای مسلح را بصیرت افزایی و روشنگری آحاد مردم عنوان کرد و افزود ؛ روحانیون و افراد نخبه و تاثیرگذار باید در زمینه روشنگری و بصیرت افزایی تلاش مضاعف انجام داده تا مردم ولایت مدار انقلاب اسلامی طبق فرمایش حضرت امام راحل (ره) که فرمودند نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد ، نااهل و نامحرمان را شناسایی و آنان را کنار بزنند.

سردارچمن اظهار داشت ؛ در تاریخ هر ملتی لحظه هایی استثنایی وجود دارد که پیروزی در آن لحظه به مثابه همه پیروزی های گذشته و شکست در آن لحظه به مثابه شکست در همه پیروزی های گذشته است و این لحظه تاریخی در انقلاب اسلامی روز 28 خرداد 1400 روز انتخابات ریاست جمهوری است.

وی بیان داشت ، امام (ره) اولین عرصه ای که مردم را برای رسیدن به انقلاب اسلامی بسیج نمود عرصه سیاسی بود و حال دشمن پس از گذراندن جنگ سخت ، جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی در حال جنگ سیاسی با ماست  که نیاز به جهاد سیاسی انقلابیون دارد تا در آینده شرمنده خون شهدا ، امام شهدا و رزمندگان و مجاهدان نباشیم.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (علیه السلام) خراسان شمالی گفت ؛ استراتژی دشمن کاهش مشارکت مردم در انتخابات است و اولویت اول برای خنثی سازی نقشه دشمنان ، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رومی باشد.

وی در پایان به سخنان سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود ؛ جمهوری اسلامی ایران خیمه اهل بیت است و باید تمام نیروهای انقلاب و آحاد مردم در انتخابات مشارکت نمایند تا انتقام سخت خود را در جنگ سیاسی از دشمنان بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها