خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در طرح «لبیک» عنوان کرد:
حجت الاسلام مجیدی گفت: امیدواریم با انتخاب اصلح، شاهد دولتی مومن و انقلابی و جوان و یک انتخابات باشکوه باشیم و ۲۸ خرداد سررسید انتخاب اصلح کاندیداها باشد.
کد خبر: ۹۳۴۷۵۱۶
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در همایش سیاسی طلاب و روحانیون شهرستان البرز که در راستای تشریح و تبیین طرح لبیک به همت سپاه پاسداران و اوقاف و امورخیریه شهرستان البرز و با حضور سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه البرز و جمعی از روحانیون و طلاب این شهرستان برگزار شد بیان کرد: در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و قیام پانزده خرداد هستیم و الحمدالله اگر امروز سفره انقلاب در سراسر گیتی گسترده است مرهون امام(ره) هستیم.

وی ادامه داد :امام راحل، مصداق واقعی اصل مودت ائمه می باشد و یکی از شاخص ترین افراد در این حوزه خمینی کبیر است و آن کسی که این مودت را عینیت بخشید امام(ره) می باشد.

حجت الاسلام مجیدی افزود: مودت یعنی مستکبرستیزی ‌و یاور ستمدیده بودن که امام(ره) نمونه بارز این استکبار ستیزی بود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین عنوان کرد: امروز در آستانه رحلت امامی هستیم که برای ما این انقلاب را یادگار و امانت قرار داد و دیدگاه دو سویه امام و امت را برای ما پایه ریزی کرد.

وی با بیان حدیثی از امام علی(ع) افزود: حضرت علی(ع) در نهج الابلاغه می فرماید؛ اصلاح زمامدار به اصلاح مردم و اصلاح مردم به اصلاح زمامدار است و همانند یک دایره به هم متصل است و استمرار این دایره نیاز به یک عده جان فشان و پا در رکاب دارد. امام راحل به بهترین شکل و مردم زمانش به بهترین شکل نقش امام و امت را ایفا کردند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین تصریح کرد: امروز اگر ما می خواهیم فرمایش مقام معظم رهبری و آن روشنگری و بصیرت افزایی که ایشان در نظر دارد را اجرایی کنیم باید مجاهدانه وارد میدان شویم.

وی همچنین متذکر شد: اگر فروردین سال ۹۵ که مقام معظم رهبری در جوار ملجا شریف امام رضا(ع) فاصله گذاری بین کارآمدی نظام و عملکرد مسئولین را تبیین فرمودند و ما این روشنگری را در سطح جامعه تشریح می کردیم، امروز دیگر تخلف و ناکارآمدی مسئول را به پای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی گذاشتند.

حجت الاسلام مجیدی خاطرنشان کرد: لیلته القدر نظام مقدس جمهوری اسلامی طبق فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات می باشد. لذا من و شمایی که دغدغه مند نظام و انقلاب هستیم، همانند اعمال و رفتاری که در شب قدر انجام می دهیم پای کار بیاییم و با نیت قرب الهی فعالیت کنیم.

وی در پایان گفت: امروز همه ما باید روشنگر شاخصه های رئیس جمهور اصلح که رهبر انقلاب فرمودند شامل با کفایت، باایمان، عدالت خواه، ضدفساد دارای، عملکرد انقلابی و جهادی معتقد به توانمندی های داخلی معتقد به جوانان به عنوان پیشران حرکت کشور و امیدبه آینده داشتن، همت برای اشتغال و توجه به تولید ملی و ایستادگی در مقابل خباثت های امریکا و اسرائیل برای جامعه باشیم تا شاهد دولتی مومن و انقلابی و جوان و یک انتخابات باشکوه باشیم و ۲۸ خرداد اصلح کاندیداها را انتخاب کنیم و دولت ما دولت زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها