خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

تلاش دشمنان تحریف خط و مبانی امام راجل برای ضربه به نظام است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر گفت: یکی از آسیب هابی که امروز جامعه و انقلاب ما را تهدید می کند، تحریف خط امام(ره) و مبانی ایشان از سوی بدخواهان و دشمنان نظام و انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۴۷۵۴۷
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

 حجت الاسلام محمدتقی صمد دوخت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: دشمن تلاش می کند مردم را از اهداف و آرمان های امام و انقلاب دور کند و مردم نباید اجازه بدهند راه و مبانی امام(ره) تحریف شود چرا که علت بسیاری از مشکلات و گرفتاری های جامعه در نتیجه همین فاصله گرفتن از آرمان های امام و انقلاب است.

وی اظهار داشت: امام خمینی(ره) نه تنها یک سیاستمدار کامل بلکه یک رهبر الهی، دینی و مردمی بود که راه رسیدن به سعادت را به مردم آموخت.

حجت الاسلام صمد دوخت اضافه کرد: یکی از ویژگی های بارز این رهبر الهی اخلاص ایشان بود و همین ویژگی بود که بعد از گذشت سالیان متمادی از ارتحال ایشان یاد و خاطراتشان همچنان در دل ها زنده است و ملت ایران از امام(ره) به بزرگی و عظمت یاد می کنند.

وی در ادامه به انتخابات سرنوشت ساز پیش رو اشاره و بیان کرد: امامین انقلاب بارها در فرمایشات خودشان مردم را به شرکت حداکثری در انتخابات دعوت فرمودند و امیدواریم شیفتگان امام و انقلاب با در نظر داشتن این مسله مهم و سرنوشت ساز  بار دیگر با حضور حداکثری خود در انتخابات تمام نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار