مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائمشهر در گفت و گو با بسیج:

امام مسیر تعالی کشور را به ملت نشان داد

ساری-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائمشهر گفت:امام مسیر تعالی کشور را به ملت نشان داد.
کد خبر: ۹۳۴۷۵۸۶
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر ،حجت الاسلام سید میثم نبوی در گفتگو با خبرنگار بسیج در این شهرستان گفت: ظرفیت وجودی این کشور نشان میدهد که از آینده‌ای درخشان برخوردار است وامام راحل مسیر متعالی کشور را به ملت نشان دادند.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر راه سعادت ملت را در عمل به تعالیم الهی و رهنمود‌های ولایت عنوان کرد و افزود: قبل از انقلاب اسلامی حکومت‌های توتالیتر، سلطنتی وظالم هر چه خواستند بر سر این ملت و کشور آوردند و در بعضی موارد با همبستگی ملت و علمای شیعه در مقابل شیوه‌های نادرست سلاطین حاکم ایستادگی و مقابله می‌کردند.
 
حجت الاسلام نبوی ادامه داد:وجود علمای تراز اول شیعه در کشور زمینه ساز ایجاد مقاومت و زنده بودن احکام واقعی اسلام را ایجاد میکرد، فلذا مردم با تبعیت از علما سنگ بنای برپایی انقلاب اسلامی را ایجاد کردند.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر  با اشاره به دقت نظر، واقع گرایی، بصیرت و آینده نگری امام راحل بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) با درایت کامل وتوکل به خدای متعال آینده روشن این کشور و انقلاب را می‌دیدندو مردم را تشویق به ایستادگی و برپایی حکومت حق و عدالت می‌کرد.
 
حجت الاسلام نبوی در پایان خاطر نشان کرد: نهضتی که حضرت امام (ره) آغاز کرد در راستای نهضت انبیاء و برقراری حکومت الله می‌باشد که در نهایت امر پرچم این نهضت به دست حضرت حجت (عج) خواهد رسید.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها