مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان گفت:امام خمینی(ره)با تکیه بر مردم بخصوص جوانان و افزایش اعتماد به نفس آنان توانست رژیم ۲۵۰۰ساله شاهنشاهی را از بین برده و نابود کند.
کد خبر: ۹۳۴۷۶۱۳
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت الاسلام حسن بیگدلی صبح امروز در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد که در محل حسینیه عاشقان ثارالله با حضور پاسداران رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهدای ۱۵ خرداد و شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد:امام خمینی (ره) با مردم قیام کرد، انقلاب اسلامی را به ثمر نشاند و جنگ را اداره کرده و پیروز شد، پس اصل مردم هستند که در تمامی برهه‌ها پشتوانه نظام، انقلاب و ولایت فقیه بوده اند.
 
تکیه و اعتماد بر جوانان از ویژگی های بارز امام خمینی(ره)بود

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) پیکر‌ها را جدا، اما روح‌ها را یکی می‌دید، تصریح کرد:ایشان طوری عمل کردند که همه مردم در مبارزه با استکبار با همدلی به صورت واحد عمل کرده و هدف یکسانی نظیر احیای حق و مبارزه با باطل را داشته باشند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با وجود کهولت سن جوانی پویا و خستگی ناپذیر بود و جوانان را دوست داشت و امور را به آنان واگذار می‌کرد، خاطرنشان کرد:ایشان با تکیه بر مردم بخصوص جوانان و افزایش اعتماد به نفس آنان توانست رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را از بین برده و نابود کند.

وی با بیان اینکه این منش و رویه پس از رحلت ایشان نیز توسط نائب بر حق امام زمان (عج)، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ادامه یافته است، اذعان داشت: ایجاد حس همدلی، وحدت، همبستگی و پشتیبان ولایت فقیه بودن نمونه‌ای از این موارد است.

حجت الاسلام بیگدلی در ادامه با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی ایران انتخابات دارای دو مرحله پیش و پس از فتنه ۸۸ می‌باشد، عنوان کرد: دشمنان پیش از فتنه ۸۸ هرچه تلاش کردند که مردم انقلابی و ولایی ایران را از حضور در عرصه‌های حساس و تاریخی کشور بازدارند نتوانسته و با شکست مواجه شدند بنابراین پس از انتخابات ۸۸ تاکنون، با تغییر راهبرد خود از طریق انتخابات بر علیه انتخابات فعالیت می‌کنند.

این مسئول با اشاره به تاثیر و نقش، ولی فقیه در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تفکر ایشان همواره احترام به رای مردم و تایید آن است که این مهم نشان دهنده مردم سالاری دینی است.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه بستر انتخابات هم برای ما و هم دشمن بستر فرصت و نیز بستر تهدید است، گفت:دشمن از درون نظام بر علیه نظام فعالیت میکند که حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح دو مولفه اصلی در راستای مقابله با توطئه‌های دشمن است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه می‌بایست با مردم صادقانه و آگاهانه سخن گفت، ادامه داد:رای به تفکر حاج قاسم و افراد انقلابی زمینه ساز موفقیت در تمامی زمینه‌های حساس در کشور است.

وی با اشاره به فرمود: ه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر اینکه باید مدیریت جهادی را بر دیوان سالاری فرسوده ترجیح دهیم، افزود:ان شاالله مردم فهیم ایران با انتخاب اصلح و آگاهانه و حضور حداکثری خود در گام دوم انقلاب در پای صندوق‌های رای، زمینه‌ساز رشد و ارتقای کشور عزیزمان ایران شوند.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه هر جا که مدیریت ضعیف، بی‌حال، نا امید و غیر انقلابی بوده است، کار‌ها متوقف و پیش نرفته است، افزود: اگر مدیریت متدین، انقلابی و جهادی باشد، کار‌ها پیش می‌رود و مشکلات حل نمی‌شود.

انتخاب اصلح و آگاهانه از شروط اصلی انتخابات است

در ادامه این مراسم؛ جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) ضمن گرامیداشت سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار کرد:امام خمینی (ره) با تشکیل حکومت اسلامی و حمایت‌های ملت ایران توانستند انقلاب اسلامی را به ثمر برسانند.
 
تکیه و اعتماد بر جوانان از ویژگی های بارز امام خمینی(ره)بود

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از رویداد‌های مهم سال جاری انتخابات ۲۸ خرداد می‌باشد، خاطرنشان کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) انتخابات ریاست جمهوری یکی از انتخابات مهم و سرنوشت ساز در کشور بوده و حضور حداکثری مردم نیز یکی از مطالبات ایشان است.

این مسئول بیان داشت: خواص وظیفه دارند در میدان برای تبلیغ حضور حداکثری پای کار بوده و همگان را برای رای دهی تشویق کنند.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بر ضرورت برگزاری انتخابات در امنیت و سلامت و با رقابت، مشارکت و انتخاب اصلح تاکید کرد و گفت: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای حمایت از نظام اسلامی و اصول راهبردی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

طهماسبی ادامه داد: روز انتخابات لیله‌القدر نظام اسلامی است و همانگونه که در شب قدر تقدیر انسان‌ها رقم می‌خورد، در انتخابات نیز آینده و سرنوشت مردم برای چند سال آینده رقم می‌خورد.

وی یادآورشد: علاج درد مزمن کشور حضور پرشور و حضور عمومی و انتخاب اصلح در انتخابات است که امامین انقلاب نیز همیشه تاکید بر حضور و انتخاب اصلح دارند.

این مسئول ادامه داد: باید پیشکسوتان انقلاب که سالیان سال در دوران دفاع مقدس خون و جان خود را داده و ایثار کرده‌اند در صحنه حضور یابند.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان داشت: امام خمینی (ره) در برپایی حکومت اسلامی آرزوی ائمه اطهار (ع) و پیامبران را برآورده کرد و هزاران شهید تقدیم نظام اسلامی شد.

طهماسبی خاطرنشان کرد: بعد از امام خمینی (ره) مقام معظم رهبری راه انقلاب اسلامی را ادامه دادند و امروز در گام دوم انقلاب باید گذشته را دیده و برای آینده برنامه‌ریزی کنیم.

وی گفت: حضور شرط لازم برای انتخابات است، اما انتخاب اصلح شرط کافی است که باید با بررسی پیشینه و ابعاد شخصیتی کاندیدا‌ها به افرادی که ولایتمدار بوده و به ایستادگی در برابر استکبار اعتقاد داشته و برنامه برای استقلال و اقتصاد مقاومتی کشور داشته و از مشکلات اصلی کشور آگاه هستند، رای داد.
ارسال نظرات