فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ضمن تسلیت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: مبانی فکری و منظومه ی فکری امام خمینی (ره) براساس اسلام ناب و تحول خواهی بود.
کد خبر: ۹۳۴۷۶۱۵
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، کردستان پیش از ظهر امروز در نشست روشنگری اساتید دانشگاه که در سنندج برگزار شد ضمن تسلیت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: مبانی فکری و منظومه ی فکری امام خمینی (ره) براساس اسلام ناب و تحول خواهی بود، نهضت و قیام امام در سال 42 برای رهایی ملت ایران، گسترش اسلام، توسعه عدالت، برچیدن ظلم و خودخواهی، یکجانبه گرایی کشور، بیرون راندن استعمارگران و ... شروع شد.


وی با بیان اینکه منظومه و مبانی فکری امام خمینی به خاطر گسترش اسلامی و آزادی واقعی بود تا مردم از یوغ استکبار خلاص شوند افزود: امام خمینی (ره) که حکیم ، فیلسوف و استاد اخلاق بود هر آنچه را که گفت عملیاتی کرد چرا که نو اندیش بود و شیوه ای جدید از ساختار سیاسی کاملاً نو، اسلامی و مردمی را بنا و عملیاتی کرد و در واقع اندیشه های امام برگرفته از اسلام ناب بود.


وی گفت: امام خمینی (ره) انقلابی را فرماندهی کرد که به هیچ کدام از قدرت های شرق و غرب وابسته نبود.


سردار حسینی در بخش دیگری از سخنانش به بحث انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: در آستانه ی یک جا به جایی قدرت هستیم، انتخابات به نوعی مهم است چرا که تبدیل به یک جنگ تمام عیار بین کفر و اسلام تبدیل شده است و دشمن تمام داشته های خود را برای جنگ نرم و تغییردهی ذهن مردم پای کار آورده است اما بدون هیچ شکی اسلام پیروز است.


سردار حسینی عنوان کرد: تفاوت این دوره از انتخابات این است که در شرایطی برگزار می‌شود که دشمنان روی موضوع انتخابات تمرکز کرده و هجمه سنگینی از عملیات روانی را شکل داده‌اند.


فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت : گرانی و تورم وجود دارد و ما نیز به وضعیت موجود انتقاد داریم که این نیازمند یک مدیریت جهادی برای گذر از مشکلات است.


وی افزود: مهمترین نیاز امروز مشارکت حداکثری مردم است، حضور گسترده و قوی مردم در انتخابات پیش‌رو نقطه قوتی برای شخص دوم مملکت در چانه‌زنی و گفت‌وگوی سیاسی و دفاع از استقلال کشور خواهد شد.


سردار حسینی اضافه کرد: مشارکت قوی مردم موجب ناامیدی و یاس دشمنان و روی کار آمدن دولت قوی و رفع مشکلات موجود خواهد شد.


وی تصریح کرد: قهرکردن با صندوق رای پاک‌کردن صورت‌مساله است و مشارکت نکردن در انتخابات دردی را دوا نخواهد کرد و مشکلات حل نمی‌شود بلکه تنها با روی کار آمدن دولت قوی و جهادی می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم.


سردار حسینی با بیان اینکه انتخاب اصلح مهمترین اصل بعد از مشارکت حداکثری است، گفت: انقلابی‌بودن، پایبند به خون شهدا، قدرت‌طلب نبودن، برنامه‌محور بودن و داشتن ارائه راهکار برای رفع مشکلات و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای گذر از مشکلات از ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح است.


فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که در تراز انقلاب و ملت ایران باشد که بتواند از حقوق مردم دفاع کند.


سردار حسینی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد، با مشارکت حداکثری در انتخابات حماسه بزرگ دیگری را 28 خردادماه جاری در کشور شاهد باشیم.



مردم در انتخابات با یکرنگی و همدلی حضور خواهند داشت


در ادامه باغبانیان استاد اقتصاد دانشگاه آزاد واحد اسلامی سنندج اظهار داشت: کسانی خرمشهر را آزاد کردند که نیاز به ابلغ نداشتند و با اشتیاق رفتند و اجازه ی تهاجم بیشتر را به همه کسانی که علیه نظام خود را تجهیز کرده بودند ندادند و اگر موفقیت و پیروزی حاصل شد به خاطر وحدت، همدلی و یکرنگی بود چرا که همه همدیگر را حمایت کردند و موفقیت را نصیب خود و مردم کردند.


وی گفت: همچنین در رحلت امام خمینی (ره) به وضوح تمام مردم بدون هیچ ابلاغی و با وحدت و همدلی در مراسم رحلت حضور داشتند و در بسیاری از موارد بدون نیاز به ابلاغ در صحنه میدان قدم گذاشته اند.


وی افزود: در 28 خرداد ماه 1400 نیز مردم با یکرنگی و همدلی و بدون نیاز به ابلاغ بار دیگر حضوری فعال خود را به نمایش خواهند گذاشت و حماسه ای دیگر را رقم خواهند زد.


باغبانیان تاکید کرد: دولت فعلی در همه ی زمینه ها بد کار کرد و نمی توان آن را کتمان کرد ولی ما در داخل کشور امنیت داریم و این را باید قدردان باشیم و با حضور در پای صندوق های رای دشمنان را ناامید کنیم.
 
ارسال نظرات