حجت الاسلام اکبر پور:

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح تنها راه علاج مشکلات اقتصادی کشور است

زابل- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: لیله القدر نظام انتخابات است، در شب قدر سرنوشت یک ساله انسان رقم می‌خورد و در انتخابات سرنوشت یک دوره چهار ساله مشخص می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۷۶۹۰
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر پور در  نشست بصیرتی و روشنگری اعضای شورای حوزه ها و فرمانده هان پایگاههای مقاومت بسیج ناحیه زابل گفت: انتخابات پیش رو در سال جاری به دلایل مختلفی یکی از مهمترین و سرنوشت ساز ترین انتخابات ریاست جمهوری است از ابتدای انقلاب تا کنون است .
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: انتخابات 1400 در شرایطی برگزار می شود که، از یک سو نشانه افول قدرت شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار و رژیم کودک کش اسرائیل بیش از پیش آشکار شده و از سوی دیگر مردم ما به دلیل مشکلات ناشی از تحریم های خارجی و سوء مدیریت های داخلی بشدت از وضع موجود ناراضی و گله مند هستند.
 
وی بیان کرد: در این شرایط، یک انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح از سوی مردم تنها راه علاج  مشکلات اقتصادی کشور است.
 
این مسئول تصریح کرد: باید در انتخابات با حضور حداکثری معیار‌های اساسی که رهبری انقلاب در خصوص انتخاب اصلح برشمرده اند دقت داشته باشیم و رئیس جمهوری را باید انتخاب کنیم که  دارای عملکرد انقلابی و جهادی باشد.
 
حجت الاسلام اکبرپور ادامه داد: فردی را به عنوان کاندید اصلح انتخاب کنیم که در اجرای برنامه‌های سازندگی و مرد یاری پیشگام باشد و به همه ارزش‌های این مملکت ایمان داشته باشد.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب که  فرد اصلح باید در بین مردم باشد،  مشکلات مردم را از نزدیک لمس نماید، اتکا به درون داشته باشد، استکبار ستیز باشد اظهار داشت: بصیرت و ولایتمداری در جمعیت اندک برحمعیت زیاد غلبه کرده است و استقامت، ولایتمداری وصبر برگ برنده ما بوده است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس  چون مطیع امر، ولی و امام جامعه بودند پیروزی از آن رزمندگان اسلام بود چرا که صبر، استقامت و ولایت پذیری بود که یک دنیا یک طرف و ایران اسلامی یک طرف  بود و ما بر تمام قدرت‌های زور گوی عالم پیروز شدیم.
اخبار مرتبط
ارسال نظرات