مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی:

مسابقه خطاطی «یاد یار» به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی برگزار شد

«اسکندری» گفت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطر بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برنامه شعرخوانی و مسابقه خطاطی "یاد یار" با حضور جمعی از هنرمندان بسیجی استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۷۶۹۵
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ «ابوالقاسم اسکندری» مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی عصر امروز در آیین شعرخوانی و کارگاه خطاطی به مناسبت سی و دومین سالروز رحلت حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) و قیام ۱۵ خرداد ماه اظهار کرد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطر بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برنامه شعرخوانی و مسابقه خطاطی "یاد یار" با حضور جمعی از هنرمندان بسیجی استان مرکزی برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه که با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک برگزار شد در ابتدا جمعی از شاعران برجسته استان مرکزی در وصف شخصیت ارزشمند حضرت امام(ره) اشعاری سرودند و در ادامه جمعی از خطاطان در وصف آن عزیز سفر کرده آثار فاخری تولید کردند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی گفت: کلیه آثار تولیدی در این برنامه در روزهای آینده و در برنامه هایی که در راستای گرامیداشت یاد و خاطر امام خمینی(ره) برگزار می شود در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: همچنین در راستای نهضت بصیرت افزایی و روشنگری نشست سیاسی حماسه حضور با سخنرانی اساتید برجسته و با هدف تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه انجام شد که مورد استقبال بسیاری از هنرمندان قرار گرفت.

اسکندری ادامه داد: بسیج هنرمندان در طول سال و در راستای گرامیداشت مناسبت های ملی، دفاع مقدس و مقاومت و مذهبی جشنواره ها و برنامه های متنوعی در نظر گرفته که شعرخوانی و مسابقات هنری بخشی از این برنامه ها است.

وی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای رزمایش بزرگ جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری بیش از ۱۲ گروه جهادی بسیج هنرمندان در سطح استان برنامه های متتوعی در نظر گرفته اند که با رویکرد امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات