فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

دستگیری سارق داخل خودرو و کشف ۷ فقره سرقت در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو و کشف ۷ فقره سرقت در این شهرستان توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهداء خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۷۶۹۷
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
دستگیری سارق داخل خودرو و کشف ۷ فقره سرقت در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی بیان داشت: با انجام ۲۴ ساعت تحقیقات تخصصی و بی وقفه سرانجام مخفیگاه سارق و خریدار اموال مسروقه شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی در دو ماموریت ضربتی هر ۲ نفر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان، اموال مسروقه‌ای نظیر تعداد زیادی کارت بانکی و مدارک خودرو، ضبط و بخش خودرو، فلش، دستگاه کارتخوان، دو عدد باطری خودرو و زاپاس خودرو به ارزش ۷۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: با تحقیقات فنی و تخصصی صورت گرفته از سارق دستگیر شده، نامبرده به تعداد ۷ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و هر دو متهم به مرجع قضائی تحویل شدند.

وی تصریح کرد: پلیس ملایر برای تحقق امنیت و آرامش شهروندان با صلابت و اقتدار در صحنه خدمت رسانی و برخورد قاطعانه با مجرمان حضور دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات