نشست استاندار تهران با مسئولان امنیت انتخابات غرب استان

همایش مسئولان حوزه امنیت انتخابات با حضور استاندار تهران در محل ستاد فرماندهی غرب استان تهران، برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۷۷۲۵
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازغرب استان تهران: دکتر انوشیروان محسن بند پی، استاندار تهران در همایش مسئولان امنیت انتخابات، گفت: سلامت و امنیت انتخابات دو وظیفه ذاتی دست اندرکاران ستاد انتخابات بوده و سلامت به معنی صیانت‌ و حفاظت از آراء مردم است.

 

استاندار تهران با ‌گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره)وشهدای 15 خرداد تصریح کرد: ازهمان شکل گیری قیام‌ 15خرداد، اندیشه های حضرت امام(ره)شرایطی را فراهم‌کرد که مبارزه با تفکر دیکتاتوری ستم شاهی شکل گرفته و در بهمن ماه 1357 به پیروزی رسید.

 

بندپی، ضمن‌قدردانی از زحمات مسئولان برگزاری انتخابات، ازجمله فرماندهان انتظامی و فرمانداران غرب استان تاکید کرد :‌سلامت و امنیت انتخاباتی دو وظیفه ذاتی دست اندرکاران در ستاد انتخابات بوده و سلامت به معنی صیانت و حفاظت از آراء مردم‌ است.

 

 

 وی در ادامه مطلب خود افزود: جمهوریت نظام به منزله برخورداری از رای مردم و مشارکت آنها در تعیین سرنوشت خود است و این به معنی همکاری، همراهی و حمایت از نظام در تمام شرایط کشور است.

 

 او با اشاره به اهمیت‌ فزاینده انتخابات مردم از دیدگاه امام‌خمینی(ره) و رهبر معظم‌ انقلاب گفت: انتخابات از نگاه این دو بزرگوار نشانه خدا باوری و خود باوری است و این انتخابات حجتی برهمه ‌ماست، که بتوانیم در برگزاری پرشور آن سهمی ایفاء کنیم.

 

 

 استاندار تهران با اشاره به‌ تحریم های ظالمانه‌ دشمنان و همزمان مشکلات ناشی از شیوع بیماری همه گیر کرونا،اظهار داشت: دشمن با تمام قوا به دنبال ایجاد فاصله و قهر مردم با صندوقهای رای است.

نماینده دولت در استان‌ تهران، با اشاره به آمادگی تمامی امکانات و توان برای برگزاری انتخابات باشکوه در 28 خرداد ماه خاطرنشان کرد:استان تهران با جمعیت14میلیون نفری، آمار رای دهندگان آن از13 استان کشور بیشتر است و این‌به معنی تلاش دراین موضوع است.

 

بندپی در خاتمه تاکید کرد: حفاظت از سلامت و جان تک تک مردمی که درپای‌ صندوقهای رای و درزمان تبلیغات حضور دارند، بعنوان یک اصل و‌قانون است و بایستی دستورالعمل های بهداشتی مطابق مصوبات ستاد ملی کرونا، مدنظر‌ همگان باشد.

 

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات