با حضور فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام؛

دیدار با بسیجیان و افتتاح طرح های مختلف در فارسان

آئین افتتاح طرح های عمرانی و حوزه های مقاومت بسیج در شهرستان فارسان با حضور فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۷۷۲۹
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در آستانه فرا رسیدن ایام ارتحال بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی رحمه الله علیه، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام طی سفر به فارسان با جمعی از بسیجیان و رزمندگان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
سردار علی محمد اکبری در دیدار با بسیجیان و رزمندگان شهرستان فارسان، با گرامیداشت یاد و نام معمار کبیر انقلاب و گرامیداشت مقام والای شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدای 15 خرداد، به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح اشاره کرد.
وی، با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای ناامید کردن مردم و کم رنگ شدن حضورشان در پای صندوق های رأی اظهار کرد: رایی که ما در یک لحظه می دهیم می تواند تا چهار سال زندگی و کشور را تحت تاثیر خودش بگذارد. نباید احساساتی رای دهیم و باید با بصیرت و تعقل انتخاب کنیم.
سردار علی محمد اکبری در سفر به شهرستان فارسان با حضور در روستای چوبین، کانال انتقال آب به طول بیش از 1550متر که به همت بسیج سازندگی سپاه شهرستان فارسان و با کمک گروه جهادی شهدای چوبین که متشکل از جوانان بسیجی روستای چوبین است را افتتاح کرد.
با افتتاح این پروژه، انتقال آب به بیش از 40 هکتار از اراضی کشاورزان روستای میسر می شود.
بهره برداری از کارگاه گلاب گیری در ناحیه مقاومت بسیج فارسان و افتتاح ساختمان حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) در شهر جونقان از دیگر برنامه های حضور سردار علی محمد اکبری در شهرستان فارسان بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار