از گلباران قبور شهدا تا نشست بصیرتی در پایگاه خواهران مومن آباد

همزمان با ارتحال امام خمینی (ره) مراسم گلباران و نشست بصیرتی در پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۷۷۸۱
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب و بزرگداشت یاد و خاطره واقعه 15 خرداد بسیجیان پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد با حضور در کنار قبور پاک و مطهر شهدا بار دیگر با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید پیمان بستند و قبورشان را با گل آراستند.

گفتنی است این برنامه با نشست بصیرتی با محوریت انتخابات و محفل انس باقران ۳۰ جزء ختم شده به نیت امام خمینی (ره) و شادی روح امام و حفظ انقلاب همراه بود.

فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد در جمع بسیجیان اظهار کرد: عظمت و قدرت ایران اسلامی به برکت مسیری است که امام راحل ترسیم کرده که با وجود تمامی توطئه ها و دشمنی دشمنان اسلام مسیر خود را به صورت پایدار طی می کند.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ حضور در این رویداد مهم سیاسی را امتداد مسیر شهدای ۱۵ خرداد دانست و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو که مورد تأکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، موجب تقویت قدرت و اعتبار نظام و انقلاب اسلامی ایران در عرصه داخلی، منطقه ای و بین المللی خواهد بود.

در ادامه اضافه کرد: به طور قطع مرم ایران اسلامی با حضور در این انتخاب بزرگ مشت محکمی بر دهان ابرقدرت های جهان خواهند کوبید. 

فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، توطئه‌های دشمن را نقش بر آب و راه را برای پیشرفت کشور باز می‌کند.

مومن آبادی در خاتمه با تاکید بر حضور پای صندوق های رای و اهمیت مشارکت همه گفت: همه ما بعنوان بسیجی باید تلاش کنیم تا دیگران را به حضور و مشارکت در این صحنه مهم و حساس سیاسی دعوت کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار