بیانیه سپاه کربلا به مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره):

مکتب خمینی نسخه شفابخش در مقابل خط تحریف و انحراف است /حضور حماسی در انتخابات تداوم آرمان امام است

ساری- مکتب خمینی (ره) به عنوان یک نسخه شفا بخش در مقابل خط تحریف و انحراف، است که پس از چهار دهه با شکل گیری جبهه مقاومت اسلامی، به مرحله نوینی از بازدارندگی در مقابل جبهه کفر و الحاد نیز رسیده است.
کد خبر: ۹۳۴۷۷۹۰
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

بهگزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سپاه کربلا به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و یوم الله 15 خرداد، بیانیه ای صادر کرد. متن بیاینه به شرح ذیل است:


بسم اله الرحمن الرحیم

چهاردهم و پانزدهم خردادماه در تقویم تاریخ ایران اسلامی به نام شخصیتی تاریخ ساز از سلاله حضرت زهرا (سلام الله علیها) حک شده است. مردی از تبار نور که معجزه اش انقلاب اسلامی در عصر ظلمت و جاهلیت انفجار نور بود.

هدایت‌های پیامبرگونه بت شکن تاریخ مرز‌های جغرافیایی را در نوردید و امروزه مکتب روح الله که برگرفته از مکتب سرخ حسینی است، در سرتاسر جهان به عنوان الگوی آزادی و انسانیت برای ملت‌های مستضعف و آزادیخواه تبدیل شده است.

امام خمینی (ره) پایه گذار حکومت اسلامی با نسخه اصیل مبتنی بر ولایت فقیه که آن را ولایت رسول الله (ص) معرفی کرده است، در مقابل با جبهه استکبار و نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیستیم بین الملل ایستاد و با برهم زدن موازنه قوا به نفع اسلام و امت اسلامی، پرچم گفتمان انقلاب اسلامی را در جهان به اهتزاز درآورد.

در شرایطی که عوامل دست نشانده نظام سلطه جهانی درصدد تکرار جنایت‌ها و خیانت‌ها علیه ملت ایران بودند، امام خمینی (ره) با اتکا به خدای متعال و با اعتماد به مردم، با نسخه تحول خواهی و تغییرات بنیادین، ریشه نظام جنایتکار و مستبد آمریکایی را خشکاند و پیام ایستادگی و مقاومت را برای رسیدن به آرمان و اهداف بلند اسلام تمدن ساز، به جهان و امت اسلامی مخابره کرد؛ لذا به فرموده رهبر معظم انقلاب که امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است، نام معمار بزرگ انقلاب، پرچم این انقلاب و راه او راه این انقلاب و اهداف او اهداف این انقلاب است و همگان می‌بایست برای حفظ هویت اسلامی و انقلابی و عزت و اقتدار ایران که مرهون قیام عاشورایی امام عزیز است، با تداوم راه او تلاش‌های دشمنان را در تحریف و نفوذ علبه نظام اسلامی ناکام بگذارند.

سپاه کربلا مازندران ضمن گرامیداشت سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدای یوم الله ۱۵ خرداد، و همچنین تجدید میثاق با فرزند خلف ایشان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) اعلام میدارد؛ پشتیبانی و تبعیت از ولایت فقیه رمز ماندگاری عزت و اقتدار ایران اسلامی و مکتب خمینی (ره) به عنوان یک نسخه شفا بخش در مقابل خط تحریف و انحراف، است که پس از چهار دهه با شکل گیری جبهه مقاومت اسلامی، به مرحله نوینی از بازدارندگی در مقابل جبهه کفر و الحاد نیز رسیده است و لذا تاکید می‌کند، ملت سرفراز و عزیز ایران اسلامی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی، با حضور حماسی در صحنه انتخابات و باانتخات آگاهانه و هوشمندانه بار دیگر مشت محکمی بر دهان جبهه استکبار خواهند زد.

انتهای پیا/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار