انتخابات ریاست جمهوری بیت‌المقدس انقلاب است

یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به نقش انتخابات ریاست جمهوری در پیشبرد اهداف کشور گفت:طبق فرمایش مقام معظم رهبری خرمشهر ها در پیش است و انتخابات نیز از جمله همین خرمشهر‌ها است که‌باید به آن توجه شود.
کد خبر: ۹۳۴۷۷۹۸
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا سردار نظرعلی علیزاده در مراسم رحلت جانگداز امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در مسجد جامع آیت الله ضیابری با بیان اینکه انتخابات محل تولد اقتصاد کشور است، اظهار کرد: امروز بزرگترین مشکل و ضعف کشور در حوزه اقتصاد است و تنها راه برون رفت از این مشکل انتخاب اصلح بر اساس معیار‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران می‌باشد.

وی با اشاره به نقش انتخابات ریاست جمهوری در پیشبرد اهداف کشور گفت: امروز دشمنان این نظام و انقلاب با القای تفکر انتخابات انتصابی در صدد  ضربه زدن به انتخابات و تبلیغ مشارکت حداکثری مردم در این امر سرنوشت ساز هستند که مردم ما باید مراقب این مکر و حیله دشمن باشند.

یادگار دوران دفاع مقدس با تاکید بر لزوم توجه مردم به حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری خرمشهر‌ها در پیش است و انتخابات نیز از جمله همین خرمشهر‌ها است که‌باید به آن توجه شود لذا امروز حتی یک رای مردم هم میتواند سرنوشت این نظام را تغییر دهد و موجب کوری چشم دشمنان این آب و خاک شود و مردم نباید فریب حیله‌های دشمنان را بخورند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات