سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام پانزدهم خرداد بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۴۷۸۷۸
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام پانزدهم خرداد بیانیه ای را صادر کرد.
 
به گزارش خبرگزاری بسیج متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

۴۲ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی گذشته است و اینک در ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه، این یاد امام عظیم الشان انقلاب اسلامی است که دل‌ها را آرام می‌کند و «الطاف خفیه الهی» را برای ملت بزرگ ایران بیش از پیش، نمایان می‌سازد. ۳۲ سال از عروج حضرت امام خمینی (ره) می‌گذرد، اما راه و مسیری که ایشان با بهره گیری از نص صریح قرآن و سیره پیامبر (ص) و امامان معصوم (ع) مشخص کردند، همچون "طلیعه‌ای درخشان" بر تارک امت اسلامی نقش بسته است.
میراث ناب "ولایت فقیه" هدیه‌ای ارزشمند و گوهری گرانبهاست که ملت ایران را از چشمه جوشان اسلام، سیراب نموده و با شکل گیری جمهوری اسلامی آن‌ها را در مسیر رشد و تعالی فردی و جمعی قرار داده است. خمینی کبیر با پایه گذاری جمهوری اسلامی ایران، ملت ایران را از رهبری آگاه، صالح، ژرف اندیش، مدیر و مدبر برخوردار نمود و پس از ایشان نیز حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، این پرچم را در دست گرفته و این میراث گرانب‌ها را از گردنه‌های سخت و سهمگین عبور داده است.
طمطراق شکل گیری انقلاب اسلامی با مجاهدت‌های امام روح الله، طومار استبداد شاهنشاهی را در هم پیچید و استکبار داخلی و خارجی را توامان به مسلخ برد. در ادامه راه امام (ره)، رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) با معرفت درونی و بصیرتی بی مثال، در مواجهه با توطئه‌های داخلی و خارجی، بساط "فتنه انگیزی ها" را جمع و با تکیه بر حمایت‌های قدرتمند مردمی و با بهره مندی از آراء و نظریات متخصصان، جوانان، دانشمندان و اهل قلم و اندیشه در هر زمینه ای، این میراث ارزشمند را از گردنه‌ها و سخره‌های سهمگین عبور داده و با راهبردی ارزنده و با ایمان به وعده و نصرت الهی، انقلاب اسلامی را در مسیر رسیدن به قله و الگویی برای ملت‌های دیگر، حفظ نمود.
جمهوری اسلامی ایران امروز با بهره مندی از هدایت‌های داهیانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تبدیل به قدرتی "منطقه ای" و "فرامنطقه ای" شده است و چشم ملت‌های دیگر را برای «قطع ید» از مستکبران و زورگویان عالم باز نموده است.
در شرایطی که ملت ایران مهیای حضور در انتخابات ۲۸ خرداد می‌شوند، بهره مندی و رجوع به سیره امام عظیم الشان، میراث گرانب‌هایی است که می‌تواند ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را همچون همیشه بر صدر نشانده و به جهانیان نشان دهد که داشته‌های معنوی ملت ایران آن‌ها را در رسیدن به اهداف مادی و معنوی رهنمون شده و راه را برای آن‌ها می‌گشاید.
بسیجیان در ادامه پیروی از امام راحل و با بهره گیری از گنجینه بی مثال ولایت، برای رسیدن به آرمان‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد و سر از پا نخواهند شناخت.
"ولایت فقیه" میراثی گرانبهاست برای همگان که بسیج در پاسداری از آن، تمام توانش را به کار خواهد بست.
سازمان بسیج مستضعفین در پایان با پاسداشت یاد و آرمان‌های والا، امت ساز و تمدن ساز معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، بار دیگر ضمن تجدید پیمان با مولا و مقتدایش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بر پیروی همه جانبه از امام و رهبر بصیر که تنها راه سعادت و گذر از پیچ‌های تاریخی است تاکید کرده و در خدمت به ملت ایران، همواره استوار و تاثیرگذار در صحنه خواهد بود.
ارسال نظرات