خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام

هرکس در ولایتمداری مشکل داشته باشد در مدیریت کشور نیز مشکل پیداخواهد کرد

مردم باید کاندیدای موردنظر خود را در مناظرات و گفتمان ایشان بشناسند و هرکس که در ولایتمداری مشکل داشته باشد در مدیریت کشور نیزمشکل پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۴۷۹۰۶
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ازناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام؛ مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) ، گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد و شهادت حضرت امام صادق علیه السلام در حسینیه شهدای روستای دستجرد جرقویه علیا با سخنرانی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام برگزار شد.

حجت الاسلام بیاتی در این مراسم با اشاره به پاسخ تاریخی حضرت امام (ره) به سوال مامور ساواک که پرسید پس یاران شما کجا هستن؟ امام (ره) فرمود: سربازان من در گهواره های مادرانشان هستند، گفت : این سربازان در سال ۱۳۵۷ انقلابی را رقم زدند که معجزه قرن شد و با این که سالها ازاین اتفاق می گذرد تحلیل گران سیاسی جهان هنوز از این تحول و اتفاق قرن متحیرند.

وی ادامه داد : مقام معظم رهبری هر ساله برمکتب و گفتمان حضرت امام (ره) تاکید دارند. اگر دنبال گفتمان و فرهنگ امام (ره) هستیم باید بزرگانی که این گفتمان را عمل کردند و می کنند را بشناسیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام اشاره ای به هشت سال دفاع مقدس کرد و شهدای گرانقدر آن کرد و گفت : شهید عبدالله میثمی در شرایط سخت جنگ سفارشش به یاران و همرزمانش این بود که ؛ "نباید روی آن چیزی که در دست مان هست حساب کنیم، بلکه باید روی آنچه دست خداست حساب کنیم ، فکر نکنیم توان ما به اندازه امکانات موجود در دستمان است، توان ما به همان اندازه ای است که به خدامتکی هستیم.پایان ماموریت ما زمانی است که عهدی که باخدابسته ایم به مرحله صدق برسد." شهید میثمی یک مکتب و یک گفتمان است.

حجت الاسلام بیاتی افزود : بعضی ها مسیر را اشتباه رفتند و مسئله را به شکل فریب کارانه تشکیل می دهند تا مردم را دچار سردرگمی کنند و صورت مسئله را تغییر می دهند.وقتی از شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز خواسته شد با توجه به محبوبیتی که دارد نامزد و کاندید ریاست جمهوری شود در پاسخ می گوید : من نامزد گلوله ها و شهادتم. حاج قاسم یک مکتب و گفتمان است .

وی افزود : افراد را با فرهنگی که دنبال می کنند و مسیری که طی می کنند باید شناخت.نمونه واضح مسیرحق و حقانیت ، مظلومیت و جهاد ؛ شهدای مدافع حرم بالاخص شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز می باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام انتخابات پیش رو را یک واقعه مهم در تعیین سرنوشت کشور دانست و گفت : مردم باید کاندیدای موردنظر خود را در مناظرات و گفتمان ایشان بشناسند و هرکس که در ولایتمداری مشکل داشته باشد در مدیریت کشور نیزمشکل پیدا خواهد کرد. الگوی ما امثال شهید سید حسین علم الهدی هستند که می فرماید : " ما عاقلانه فکر می کنیم و عاشقانه عمل می کنیم."

حجت الاسلام بیاتی اشاره ای به این شبهه که مردم می گویند ؛ حضور ما در انتخابات چه تاثیر و فایده ای دارد؟ کرد و گفت : هرشخص نسبت به تعیین سرنوشت و تغییر وضع موجود جامعه مسئولیت دارد و مردم باید باتوجه به آیات قرآن کریم و شاخصه های ولایتمداری نسبت به حضور در انتخابات و انتخاب رئیس جمهور ارزشی و ولایتمدار اقدام نمایند.بیشترین واژه در وصیتنامه شهداء ولایتمداری و پشتیبان ولایت بودن است و مردم باید برای تحقق این امر با حضور حداکثری خود در انتخابات ، تثبیت مردم سالاری دینی را به رخ دنیا بکشند.

وی افزود : امسال به نیابت از شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز بیائیم پای صندوق های رای و باتصمیم درست و انتخاب فرد اصلح ، آینده خوبی را برای کشور عزیزمان رقم بزنیم. ان شاءالله

 

ارسال نظرات