خبرهای داغ:
حجت الاسلام محمد حسینی:

انتخابات یک فرصت بسیار بزرگ در کشور است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرترکمن:نتخابات و حضور حداکثری باید اتفاق بیفتد که اگر این حضور حداکثری اتفاق بیفتد و اگر این حضور حداکثری با با شوق و شور همرا باشد ثمرات زیادی به همراه خواهد داشت
کد خبر: ۹۳۴۷۹۲۷
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷

انتخابات یک فرصت بسیار بزرگ در کشور است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛حجت الاسلام محمد حسینی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرترکمن در گفتگو با خبرگزاری بسیج عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی انتخابات یک فرصت بسیار بزرگ در کشور است و این فرصت را نباید از دست داد.

وی گفت: بیگانگان به شدت دنبال این هستند که انتخابات به صورت موفق شکل نگیرد و برای همین در شبکه ها و کانالهای خود هجمه هایی را وارد میکنند و کمپین هایی را مثل نه به جمهوری اسلامی و نه به انتخابات را تشکیل می دهند و در چنین شرایط حساسی نگاه مقام معظم رهبری به انتخابات یک امکان و یک ظرفیت برای ملت است.

حجت الاسلام محمد حسینی افزود: انتخابات و حضور حداکثری باید اتفاق بیفتد که اگر این حضور حداکثری اتفاق بیفتد و اگر این حضور حداکثری با با شوق و شور همرا باشد ثمرات زیادی به همراه خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرترکمن بیان کزد: مقام معظم رهبری بارها از ایران قوی در مقابل دشمن ضعیف صحبت کردند و این ایران قوی با انتخابات پرشور و حضور حداکثری اتفاق می افتد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها