خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار عین علی:

حضور در انتخابات پیش رو می تواند یک تجدید پیمان دیگر با امام خمینی (ره) باشد

فرمانده تیپ مردم پایه نینوا: یکی از این تجدید پیمان ها میتواند حضور حداکثری در پای صندوق های انتخابات پیش رو باشد. باید حماسه ای ساخت تا مشت محکمی بر دهان تمام دشمنان اسلام و ایران اسلامی باشد.
کد خبر: ۹۳۴۷۹۳۰
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶

حضور در انتخابات پیش رو می تواند یک تجدید پیمان دیگر با امام خمینی (ره) باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛سرهنگ پاسدار عبداله عین علی فرمانده تیپ مردم پایه نینوا در جمع سبزپوشان و بسیجیان تیپ مردم پایه نینوا:چهاردهم خردادماه، سالروز عروج ملکوتی بنیان گذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، شخصیتی که نماد یک رهبر مردمی بود؛ از میان مردم برخاست، با مردم زیست و درنهایت یک نظام مردم سالار دینی را به یادگار گذاشت.

وی گفت: فرارسیدن نیمه ی خردادماه، یادآور قیام یاران باوفای ایشان، ملت مؤمن و انقلابی است که در ١٥خرداد ١٣٤٢، به رهبر فرزانه و صدیق خود لبیک گفتند و با نثار خون خویش، نقطه ی عطفی را در آغاز انقلاب اسلامی و خیزش اسلام خواهانه رقم زدند و افق های روشن پیروزی در برابر رژیم های طاغوتی را برای ملت های مستضعف جهان ترسیم نمودند.

عین علی افزود: پس از گذشت سالها از رحلت جانسوز امام راحل (ره)، صدای ایشان همچنان در گوش زمان جاری است و همه ی ما مردم کشور، وارث خون شهدای بزرگوار هستیم؛ چه بسا با احساس تکلیفی خطیرتر از گذشته برماست که با آرمان های متعالی حضرت امام(ره) و شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی، تجدید پیمان کنیم.


فرمانده تیپ مردم پایه نینوا  بیام کرد: یکی از این تجدید پیمان ها میتواند حضور حداکثری در پای صندوق های انتخابات پیش رو باشد. باید حماسه ای ساخت تا مشت محکمی بر دهان تمام دشمنان اسلام و ایران اسلامی باشد.

سرهنگ عین علی در ادامه گفت: ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت جانسوز و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای قیام خونین 15 خرداد، اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها