فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

دشمن علیه انتخابات جنگ روانی به راه انداخته است

فرمانده سپاه زنجان با بیان اینکه حضور مردم در صحنه انتخابات از اسلحه و تجهیزات نظامی اقتدار بخش‌تر است،گفت: به همین دلیل در این شرایط حساس کشور دشمن جنگ روانی برای عدم حضور مردم در انتخابات به راه انداخته است.
کد خبر: ۹۳۴۷۹۵۸
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ مجمع عالی حقوقدانان استان زنجان در محل سالن ولایت سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد.

سردار جهانبخش کرمی در این مجمع با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در کشور، اظهارداشت: حضور گسترده در انتخابات از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

وی با بیان اینکه در جنگ احد امام علی (ع) شمشیر می‌زند و از پیامبر گرامی اسلام دفاع کرد و مجروح شد، ادامه داد: حضرت ابوالفضل العباس (ع) نیز در روز عاشورا تا پای جان از امام حسین (ع) دفاع کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی نیز که درس خود را از مکتب امام حسین (ع) گرفته است تا لحظه شهادت ولایتمداری خود را ادامه داد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان یادآورشد: در طی ۴۲ سال گذشته نظام اسلامی همواره در نبرد با استکبار جهانی بوده و فتنه‌های امروز آمریکا و صهیونیست‌ها را که برای انتخابات پیش‌بینی کرده بودند خنثی کرده است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه هر توطئه‌ای علیه نظام اسلامی به خود دشمنان برگشته است، افزود: امروز صهیونیست‌ها مشاهده کردند که در غزه هیچ نقطه امنی برای آن‌ها وجود ندارد چرا که رزمندگان غزه برای اولین بار به جای سنگ صهیونیست‌ها را موشک باران کردند.

وی یادآورشد: حضور مردم در صحنه انتخابات از اسلحه و تجهیزات نظامی اقتدار بخش‌تر است و به همین دلیل در این شرایط حساس کشور دشمن جنگ روانی برای عدم حضور مردم در انتخابات راه انداخته است.

این مسئول تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) شرکت در انتخابات را وظیفه اجتماعی و ملی می‌دانند که حفظ آن بر مردم از بزرگترین واجبات است.

دشمن به دنبال تحریم انتخابات در کشور است

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: حضور در صحنه انتخابات و انتخاب اصلح طبق شاخصه‌های، ولی زمان ضروری بوده و انتخابات از شاخص‌های مهم مردم سالاری است که از نظر حقوقی نیز این موضوع پذیرفته شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حضور مردم شکل گرفته و اصل اسلامیت و جمهوریت آن نیز با حضور مردم تاییدیه گرفته است، خاطرنشان کرد: تا کنون ۳۸ انتخابات برگزار و مسئولان با رای مردم انتخاب شده‌اند.

این مسئول یادآورشد: در تاریخ انقلاب اسلامی با وجود مسئولیت پذیری افکار مختلف در کشور برنامه‌ها و خدمات چشمگیری ارائه شده است اگرچه مشکلاتی نیز در این زمینه وجود دارد و مردم با مشکلاتی مواجه هستند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان بیان داشت: قدرتمندی ایران اسلامی موجب شده تا آمریکا مجبور به ترک منطقه شده و اسرائیل فرو نشسته و معامله قرن را کنار گذاشته است همچنانکه عربستان التماس می‌کند ایران واسطه شود تا از باتلاق یمن نجات یابد.

حجت‌الاسلام بیگدلی ادامه داد: دشمن که متوجه شد از طریق جنگ و تحریم نتوانسته تاثیرگذار باشد، به دنبال تحریم انتخابات است، اما مردم بصیر نظام اسلامی اجازه چنین کاری را به دشمنان نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های انقلاب اسلامی موجب شد تا ترامپ با وجود صرف ۸ تریلیون دلار در منطقه خاورمیانه مجبور به ترک این منطقه شود، افزود: ایران به همت سردار سلیمانی با کمترین هزینه منطقه را در دست گرفت.

این مسئول یادآورشد: استراتژی تحریم انتخابات توطئه دشمن است تا با استفاده از بستر انتخابات به اهداف خود استفاده می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه عدم شرکت ما در انتخابات موجب خشنودی و خوشحالی دشمنان نظام می‌شود، افزود: نوع انتخاب نیز مهم است که در حال حاضر دو تفکر مصالحه، مذاکره و تسلیم و مقاومت و مذاکره با عزت در کشور وجود دارد.

حجت‌الاسلام بیگدلی بیان داشت: تفکر اول می‌خواهد حداکثر‌های را از ما گرفته و با مانع‌زدایی ایران به پیشرفت دست نیابد در حالی که جریان انقلاب با تفکر حاج قاسم با حداقل‌ها به حداکثر‌ها رسید.

وی افزود: انتخاب تسلیم و سازش هزینه بسیاری برای نظام اسلامی دارد، اما با انتخاب مقاومت پیروز می‌شویم.

وی گفت: تاکید مقام معظم رهبری حضور همه مردم و اقشار و اقلیت‌ها در انتخابات است و از دیدگاه ایشان تحریم قابل علاج است، اما علاجش عقب‌نشینی نیست.

این مسئول یادآورشد: درون گرایی و برون نگری با تکیه بر خود و با مدیریت جهادی کارآمد بوده و موجب رفع تبعیض در جامعه می‌شود.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار