مراسم تجلیل از پیر غلامان حسینی با حضور ریاست سازمان در استان ایلام برگزار شد
کد خبر: ۹۳۴۸۰۴۵
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج مداحان، رئیس سازمان بسیج مداحان در جمع مداحان و پیرغلامان حسینی در ایلام گفت: تلفیق مداحی محلی وسنتی در استان ایلام سرمایه ای عظیم را به بار آورده که مداحان استان ایلام باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: مداحان و پیرغلامان حسینی باید نگاه دراز مدت وعمقی به مقوله کادر سازی وهمچنین تربیت مربی داشته باشند و بحمدالله این استان با حضور مداحان خوب می تواند شاهد خودکفایی در زمینه تربیت مداح باشد.

ریاست سازمان همچنین از مداحان خواست تا به مقولات مهم ومورد نظر مقام معظم رهبری توجه بیشتری داشته باشند که از مهمترین آنها به برپایی جلسات خانگی وبحث نونهالان حسینی وتربیت مربی وهمچنین خانه وخانواده ،ازدواج وفرزندآوری و ...  اشاره کرد

ارجونی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت انتخابات اشاره کرد وگفت:حضور مردم ایران در انتخابات اهمیت چند برابری نسبت به سایر کشورها دارد.

مسئول سازمان بسیج مداحان افزود :چشم دوستان ودشمنان به این انتخابات است زیرا دشمنان ما در صورت کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات بر دخالت ها تهدیدات خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی می افزایند ودر سوی دیگر کشورهای محور مقاومت که به پشتیبانی مردم وملت ایران دلگرم هستند با حضور در انتخابات وقدرتمند تر شدن نظام اسلامی قوی تر در برابر دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

یوسف ارجونی به خصوصیات یک کاندید ونماینده مردم برای ریاست جمهوری اشاره کرد وخصوصیات لازم وضروری همانند مردمی بودن وداشتن پایگاه مردمی در بین عموم مردم وآشنایی با مشکلات خاص نقاط مختلف کشور و جامعه وهمچنین شجاعت وجهادی بودن وانقلابی بودن ونترسیدن از تهدیدات دشمنان را از مهمترین این خصوصیات برشمرد.

مسئول سازمان بسیج مداحان به اعتقاد داشتن به ظرفیت های داخلی ونیروهای انقلابی وجوان  و ذخائر داخلی را یکی دیگر از خصوصیات رئیس جمهور انتخابی مردم دانست وتاکید کرد اگر رئیس جمهور منتخب مردم دارای خصوصیت مبارزه با فساد باشد قطعا هیچ فرد یا مسئول فاسدی در هیچ رده ای از بدنه دولت اجازه حضور نخواهد یافت ودولتی که پاک باشد بالطبع خروجی کارهایش نیز به شکوفایی اقتصاد وزندگی مردم می انجامد.

در پایان این مراسم از تعدادی از  پیر غلاملان حسینی ومداحان استان تقدیر شد.

خبرنگار و عکاس // محمد ولی بیگی

ارسال نظرات