دکتر عربپور درریحانشهر زرندگفت:

اساس و شالوده این نهضت و انقلاب امام مردم است/ ملک سلیمانی حاج قاسم سلیمانی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله گفت :باید وفاداری خود رابه خون شهدا و امام ثابت ومرد میدان باشیم و مرد میدان هیچگاه بی بصیرت عمل نمی کند. /ما نباید از مردم سوریه عقب بمانیم و عقب تر باشیم.
کد خبر: ۹۳۴۸۰۸۵
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی عربپور در یادواره شهدای ریحانشهر زرند ومراسم سی دومین سالگرد ارتحال و جانگداز امام خمینی(ره) با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای والامقام خصوصا شهدای قیام 15خرداد 42 وتسلیت شهادت امام صادق علیه السلام گفت: قیام امام راحل یک قیام به تمام معنا والهی بوده است . باور عمیق امام به مردم تا به امروز انقلاب را سرو پا نگه داشته است.دشمن خیلی تلاش کرده است میکند که بین مردم و امام جدایی بیاندازد هم در دوران حیات امام در زمان امام بعد از امام اول انقلاب امام خامنه ای مدظله العالی. باور عمیق امام به مردم امید را در دل تمام مستضعفان جهان روشن کرد.
وی افزود: امروز ما هر چه داریم از ساحت نورانی شهداست ،شهدا امامزادگان عشق کسانی که حامی انقلاب و پیرو ولایت بودند این امنیت ، آسایش و آرامشی که داریم از برکت خون شهیدان است این را فراموش نکنید ، شهید آسمانی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز و همه شهدای در رکاب ایشان ، شهید حسین جعفری و امروز ما همه کسانی که مدیون آنها هستیم.
دکتر عربپور با بیان اینکه ،امام اکسیر و کیمیایی نابی بود افزود : وقتی که اسلام وجهان اسلام رو گرد غربت فراگرفته بود تا به عرصه ظهور گذاشت و به تمام ابعاد این نهضت و قیام خودشون قیام الله بود اولاً باور داشت واعتقاد این مردم بود به ساحت نورانی انقلاب عظیم الشأن در این باورها و ایمان که امام به حرکت خودشان داشتند به مردمش به امتش ایمان ویژه‌ای داشتند، که اساس و شالوده این نهضت و انقلاب امام مردم است که امروز به عنوان مردم سالاری دینی نام می برند و باور عمیق امام به مردم تا به امروز سرو پا نگه داشته است.دشمن خیلی تلاش کرده است میکند که بین مردم و امام جدایی بیاندازد هم در دوران حیات امام در زمان امام بعد از امام اول انقلاب امام خامنه ای مدظله العالی. باور عمیق امام به مردم امید را در دل تمام مستضعفان جهان روشن کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان یادآور شد :امام مردم جهان را امیدوار کرد یک ناجی یک مرشدی ،یک مولایی در جهان پیدا شده است حرف‌ها را می‌زند و آنها را باور دارد نه تنها مردم ایران به انقلاب بلکه مردم تمام جهان به انقلاب امام ایمان دارند سی و دو سال از رحلت آن مرد بزرگ عزیز سفر کرده می‌گذرد در پاکستان در کشورهای بزرگ و کوچک در کشورهایی که به دست دشمن حکومت هست یاران امام و طرفداران مستضعفین امام در آنجا مراسم برگزار می‌کند.که همان اخلاص امام است باور عمیق امام به مردم است اما معتقد بود که مردم پایه انقلاب هستند
وی افزود :اگر مردم باشند امام نباشد مردم کارشون به جایی نرسد هر کجا امام باشد مردم باشند امام کارش به جایی نرسد هیچ دو مقوله امام و امت لازم و ملزوم هم اند .در کنار هم معنا و تحقق پیدا می‌کنند بروز و ظهور پیدا می‌کنند نظام ولایت فقیه و نظام امامت و امت یک نظامی مستثنای از همه نظامات عالم است امام همچنین این نظام پایه ریزی کرده است .دشمنان اذهان کرده اند، این انقلابی که اسم امام را می برد شروع کرده است این ریشه در اعماق قلب مردم است دارد اگر بخواهید متزلزل بشود باید بین این امام و مردم جدایی بیندازید. این به عنوان ساختار مبارزه باامام و انقلاب اسلامی طراحی و مهندسی کرده اند
دکتر عربپور گفت :شما هر فتنه و بحرانی بعد از پیروزی انقلاب مشاهده کردید ان نقش اصلی دشمن این است به ولایت و امام این انقلاب ضربه بزنند. بین امام و امت جدایی بیندازند ویکی از سناریوهای مهم و پیچیده دشمن این است که بین توده‌های مردم و امامت این انقلاب و جامعه جدایی بیاندازه. لذا در این انتخابات که در پیش داریم یکی از محورهای نقشه مهندسی شده دشمن این است که توده های مستضعف این ها را به میدان بکشاند در بحث گرانی به وضعیت اقتصادی و معیشت البته ناکام ماند. رهنمودهای حکیمانه و داهیانه امام گونه امام خامنه ای مدظله العالی عرصه را بر دشمن تنگ و نقشه آنها را خنثی کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت :امام یک حقی را در جهان ایجاد کردند در ایران و ملت ایران و همه ما از آن بهره مند شدیم و آن آزادی است و سرنوشت ما انسان ها به دست خودمان است وهمه مثل امام همدل وهمراه باشیم و هر مسئول ، مدیری مردم را داشته باشه و همدل مردم باشد و حول محور هم باشند جدا از هم نباشند
دکتر عربپور در پایان سخنان گفت : یکی استراتژی راه امام مبارزه با تبعیض و اشرافی گری است ،با مردم گرایی به مردم بنیان نمودن انقلاب مغایرت دارد ،دولت‌های ما در طول این که ۴۲ سال روی این موضوع خیلی تمرکز نکردند و نتوانستند دل مردم را در این موضوع به دست بیاورند تا امروز اون چیزی که مردم ناراحت ورنج می برند تبعیض های ناروایی است در برخی از طبقات جامعه به خصوص در بین برخی از مسئولان رواج دارد و این خطر بزرگی است اما در آینده نه چندان دور در بیست و هشتمین ماه شریف دست به یک تحول عظیم بزنیم آن تحول یک دولتی برای سرکار بیاد و انتقال مردم باشد که امام راضی باشد از انتخابات راضی باشد هم امام دیروز ما و امام امروز راضی باشد در کنار امامین انقلاب مردم باشند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ادامه افزود :هر کجا که شکست خوردیم و ناکامی بر ما غلبه کردند و سردیپلماسی ومذاکرات کلا گذاشتن ، یقین بدانیم آنجا ما به فرمان امام مان عمل نکردیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ادامه افزود :ویژگی سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی در پیروزی های که این مرد به دست آورده بود همه در مرهون هدایت ها و منعویت ها امام جامعه بوده است او مطیع محض ولایت بود ، که ۲۸ میلیون انسان عاشق و دل شکسته در شهادت این مرد به تشیع جنازه این مرد آمده اند دلیل این تشیع باشکوه ولایی بودنش است در میدان به امر او بود در شرح مقدس حالت صلح بود که در دوران دفاع مقدس و امر امام راحل بود وامام هم در میادین بزرگ فرمانده بودوصیت سیاسی و الهی این مرد بزرگ مالک اشتر ای زمان را که فرمود که دوست دارم مردم استان کرمان تا آخر با ولایت بمانند و این انتخابات برادران و خواهران در ملک سلیمانی می خواهد برگزار بشود در سراسر کشور به خصوص در استان کرمان که ملک سلیمانی حاج قاسم سلیمانی است. باید وفاداری خودتان را به خون شهدا و امام به شهدای ۱۵ خرداد ثابت کنیم که ما مرد میدان هستیم و مرد میدان هیچ وقت بی بصیرت عمل نمیکنه حضور حداکثری با مشارکت بسیار بالا امروز اقتدار نظام اسلامی کشور ایران است و ما نباید از مردم سوریه عقب بمانیم و عقب تر باشیم.
درابتدای این مراسم حجت اسلام غفوری امام جمعه ریحانشهر با تشکر از حضور خانواده شهداء وایثارگران ومسئولین در این مراسم گفت : انگیزه شهیدان از حضور در میدان جهاد همچنان‌که در وصیت‌نامه‌های آنها موجود است، حمایت از انقلاب، امام بزرگوار، حجاب، دفع شرّ دشمن و هموار شدن راه نظام برای دستیابی به اهداف آن بود که باید مراقبت کرد این آرمان‌ها به‌دست برخی افراد نفی و مخدوش نشود.
وی افزود: از اتحاد و همدلی مسئولین در این شهر تقدیر و تشکرمی کنم روح امام ، وجود امام همش همدلی ، تعامل است و ان شالله دست مان را در همین شهر خواهد گرفت و یاریمان خواهد کرد ودر 28 خرداد ان شالله انتخابات خوبی داشته باشیم ، انتخاب حق است زیرا انتخابات سرنوشت‌ساز است و آینده انسان و خوب و بد وی را رقم می‌زند
این مراسم با چند برنامه فرهنگی همراه بود
خبرنگار :ایمان ترکزاده خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج

ارسال نظرات
آخرین اخبار