همزمان با ایام الله ١۴ و ١۵ خرداد:

برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی در مساجد مناطق زیبا شهر و مهر شهر زاهدان

زاهدان-به همت جوانان بسیجی مراسم بزرگداشت و گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی ره در مساجد مناطق زیبا شهر و مهر شهر زاهدان همزمان با ایام الله ١۴ و ١۵ خرداد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۸۰۹۰
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان گفت: به همت جوانان بسیجی مراسم بزرگداشت و گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی ره و قیام ١۵ خرداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مساجد مناطق زیبا شهر و مهر شهر زاهدان همزمان با ایام الله ١۴ و ١۵ خرداد برگزار شد.

سرگرد پاسدار احمد شاهرودی افزود: در این ایام بسیجیان پایگاه‌های مقاومت حوزه کربلا زاهدان با هماهنگی هیئت امنای مساجد کوثر، حضرت ابوالفضل العباس ع، پیامبر اعظم ص، حضرت زهرا س، اباعبدالله الحسین ع. و ابوذر غفاری ضمن برگزاری مراسم بزرگداشت و گرامیداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی ره بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام ١۵ خرداد نشست‌های بصیرتی و روشنگری با موضوع انتخابات ١۴٠٠ و نقش مردم در انتخابات و حضور حداکثری آن‌ها در این عرصه و رویداد بزرگ با دعوت از فعالان و کارشناسان سیاسی خبره برگزار گردید.

این مقام مسئول بیان کرد: حضور بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه کربلا زاهدان در همایش محوری حسینیه عاشقان ثارالله و سیاه پوش کردن و نصب بنر از دیگر اقداماتی است که در این ایام صورت گرفته است.


انتهای پیام /
ارسال نظرات
آخرین اخبار