خبرهای داغ:
نماینده مردم فامنین و همدان در مجلس شورای اسلامی:

ما هر چه داریم از عاشورا و قرآن و اسلام است

فامنین-نماینده مردم فامنین و همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما هر چه داریم از عاشورا و قرآن و اسلام است و امام انقلابی‌ترین و عاقل‌ترین فردی است که ما می‌شناسیم.
کد خبر: ۹۳۴۸۰۹۴
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

ما هر چه داریم از عاشورا و قرآن و اسلام استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا حاجی‌بابایی در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد در سپاه ناحیه فامنین ضمن گرامیداشت نام ویاد امام راحل بیان داشت: ما هر چه داریم از عاشورا و قرآن و اسلام است و امام انقلابی‌ترین و عاقل‌ترین فردی است که ما می‌شناسیم.

وی با بیان اینکه ۱۵ خرداد شروع انقلاب به امامت امام خمینی(ره) بود، بیان داشت: در مورد شهادت زبان ما قاصر است، شهیدان شاخص ما شهیدان والایی هستند و ما نباید در این راه کم بگذاریم و کاری کنیم که شهیدان از ما ناراضی باشند.

نماینده مردم فامنین و همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشادت رزمندگان استان همدان در دوران دفاع مقدس و در دفاع از انقلاب اسلامی عنوان کرد: استان همدان در عملیات رمضان یک هزار و ۱۰۰ شهید و ۷۰۰ جانباز تقدیم انقلاب کرد.

وی افزود: بر اساس فرمایش  سردار «سلیمانی» نزدیک‌ترین معارک به معارک کربلا عملیات رمضان بود، چون هیچ سنگری وجود نداشت و به همین دلیل صدام در آن موقع برای انتقام‌گیری، روز قدس را در همدان بمباران کرد.

* انتخابات بزرگ‌ترین همه‌پرسی در ایران اسلامی

امام جمعه فامنین نیز در ادامه این مراسم با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: انتخابات بزرگ‌ترین همه‌پرسی در ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام مصباح افزود: کشورهای بیگانه منتظر این هستند که موقعیتی پیش بیاید تا بتوانند سوء استفاده کنند یا فتنه ۸۸ را دوباره تکرار کنند اما ما نباید فراموش کنیم که به خون شهدا مدیون هستیم.

وی با تأکید بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی عنوان کرد: باید با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح بار دیگر دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام بگذاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار