مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی در ناحیه مقداد مشهد برگزار شد

مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت شهدای قیام پانزدهم خرداد در حسینیه بزرگ امام خمینی ناحیه مقداد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۸۱۰۵
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ این مراسم با حضور پرشور فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج برادران و خواهران در روز پنجشنبه سیزدهم خرداد ماه همزمان با ایام شهادت رئیس مذهب جعفری حضرت امام صادق علیه السلام در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت الاسلام راجی نویسنده کتاب صعود چهل ساله برگزار شد.

حجت الاسلام راجی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای قیام پانزدهم خرداد به تشریح ابعاد شخصیتی حضرت امام (ره) پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: عمر با برکت امام سرشار از معنویت و موازین اخلاقی بود که لحظه به لحظه آن برای ما و تمامی دلدادگانش سراسر درس و نکات آموزنده است.

وی عنوان کرد: مردم ما در شرایط حساس کنونی باید با تاسی از رهنمود‌های امام خمینی(ره) و نائب بر حقش با انتخاب اصلح آینده کشور را رقم بزنند.

در پایانه این مراسم پیکر شهید تفحص شده دوران دفاع مقدس شهید علی قربانی و ذکر مصائب اهل بیت علیهم السلام زینت‌بخش محفل و مجلس شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار