خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع)

بسیج برخاسته از بطن مردم و در مسیر انقلاب است/ تقابل قدرت رسانه غرب در برابر عزم آحاد ملت

سرهنگ حیدری گفت: بسیج نیرویی برخواسته از بطن مردم و در مسیر انقلاب است.  
کد خبر: ۹۳۴۸۱۰۶
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری، فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و در جمع بسیجیان حوزه امام رضا(ع) اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران در طول تاریخ به علت مداخله در امور داخلی کشور ایران متحمل ضربات شدیدی شدند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) افزود: آمریکا و اروپا در آخر مجبور به استفاده از ظرفیت رسانه در جهت کم رنگ کردن اهمیت انتخابات و عدم حضور مردم بخصوص جوانان در پای صندوق رای و کاهش میزان مشارکت شدند، که خوشبختانه موفق به انجام آن نشدند.

به گفته وی، استکبار جهانی و ائتلاف عربی در منطقه خواهان سقوط حکومت رسمی سوریه شدند و از تلاش خود در این راه دریغ نکردند ولی با عنایت حضرت حق و به دستور ولی امر مسلمین و مجاهدت رزمندگان محور مقاومت شکست سختی را متحمل شدند.

این مقام مسئول یادآور شد؛ ما با خنثی کردن نقشه دشمنان و با حضور حداکثری خود، خانواده و دوستان مشت محکمی بر دهان استکبار خواهیم زد.

سرهنگ حیدری اذعان کرد: حضور حداکثری و افزایش میزان مشارکت در انتخابات و میدان‌داری، سبب ارتقاء سطح امنیت کشور و پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی ایران و شهدای مدافع حرم خصوصا شهید حاج قاسم سلیمانی و ادای دین به این عزیزان خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حضور در انتخابات ۱۴۰۰ بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ انشاء الله در انتخابات ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ شاهد حضور پرشور مردم هستیم.

وی یادآورشد: امید است با توجه به شاخصه های مد نظر مقام معظم در انتخاب فرد اصلح، بتوانیم مسئولینی در تراز انقلاب اسلامی را انتخاب کنیم تا دیگر شاهد شرایط بحرانی فعلی از جمله و مشکلات اقتصادی، تورم، نفوذ اجانب و نگاه به بیرون نبوده و بتوانیم مشکلات موجود در جامعه را به نحو احسن مدیریت کنیم.

سرهنگ حیدری در حاشیه این مراسم اظهار داشت: هر کجا که نیاز به خدمات رسانی به مردم و محرومان باشد بسیج در خط مقدم آن است.

این مقام مسئول افزود: بسیج نیرویی برخواسته از بطن مردم، ولایی، با بصیرت، قوی، ارزشی و با تقوا است که با هدف اجرای برنامه هایش در راستای مسیر انقلاب گام برمی‌دارد.

سرهنگ حیدری به بحث در مقوله خدمات رسانی به جامعه توسط بسیجیان پرداخت و خاطرنشان کرد: یکی از اهداف بسیج خدمت رسانی به مردم است که بخشی از آن در ساخت و راه اندازی این مغازه ها مشهود است.

این مقام مسئول در پایان متذکر شد: منافع مادی و معنوی حاصل از این مغازه ها منحصر به حوزه مقاومت بسیج نمی باشد و منافع آن به مردم قزوین می‌رسد. همچنین منافع آن صرف امور فرهنگی ،شناسایی آسیب اجتماعی موجود در شهر، استفاده جوانان از امکانات و ظرفیت موجود و اولویت قرار دادن خدمت‌رسانی به مردم در امور مختلف می‌شود.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار