خبرهای داغ:
بیانیه

به مناسبت قیام 15 خرداد صادر شد

بیانیه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام سجاد علیه السلام شهرستان قزوین بمناسبت سالروز قیام ۱۵خرداد و رحلت امام خمینی ره
کد خبر: ۹۳۴۸۱۰۹
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام سجاد علیه السلام شهرستان قزوین بمناسبت سالروز قیام ۱۵خرداد و رحلت امام خمینی ره

چهاردهم خردادماه مظهر پیوند و دل‌بستگی ملت ایران با امام بزرگوار است. روزی که یادآور سوگ امت اسلامی در فراق عبد صالح خدا حضرت امام خمینی (رحمةالله علیه) است. غم فقدان مردی بزرگ و کم‌نظیر که باقوت ایمان و صداقت و پاکی، پرچم قیام علیه ظلم و تاریکی را برافراشت و میراث گران‌قدر انقلاب اسلامی را به یادگار گذاشت. خمینی کبیر با باور به خدا و مردم، دین را به صحنه قدرت و حاکمیت رساند و استقلال و آزادی و ایمان را به ملت ایران هدیه کرد.

مکتب امام راحل عظیم الشان، مکتب دین‌داری، عدالت‌خواهی و عقلانیت است. این عناصر مهم، انقلاب را به بلوغ چهل‌سالگی خود رساند. امروز نیز در سایه توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و زعامت حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای «مدظله‌العالی» تفکر الهی امام خمینی در انقلاب اسلامی زنده است و میراث ماندگار او پرچم هویت و قدرت اسلامی، انقلابی ما را در جهان ظلم و تاریکی به اهتزاز درآورده است. بی‌شک استمرار حرکت در مسیر اندیشه‌های امام خمینی و سلوک درراه ولایت، ما را دربرداشتن گام دوم انقلاب موفق‌تر و سعادتمندتر خواهد کرد.

کنون در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حضور پرشور ملت بصیر ایران اسلامی در پای صندوق های رأی ضامن استقلال و آزادی و پیشرفت کشور عزیزمان در طلیعه گام دوم انقلاب خواهد بود.

لذا در راستای دفاع از حیثیت دینی و پاسداری از ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن و صیانت از آرمانهای انقلاب اسلامی و حفظ امنیت و حاکمیت اسلامی، اقشار مختلف جامعه را در ابتدا به حضور پرشور و حداکثری و سپس انتخاب و برگزیدن گزینه اصلح و رئیس جمهوری در طراز انقلاب اسلامی و شایسته ملت شریف ایران اسلامی توصیه می نمایم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها