خبرهای داغ:
پویامنش کارشناس مسایل سیاسی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات می تواند کشور را در حوزه های مختلف به اقتدار برساند.
کد خبر: ۹۳۴۸۱۱۳
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین،دکتر الماس پویا منش ضمن تسلیت رحلت امام و گرامی داشت پانزده خردادگفت: امام خمینی زمینه ساز یک بستر مستحکم برای مشارکت مردم در اداره کشور شد، با مراجعه به رای مردم جمهوری اسلامی را پایه گذاری کرد تا به عنوان تکیه گاه مستضعفین جهان همواره یار و مددکار آنان باشد.

وی گفت: با رحلت امام امت، حرکت انقلاب تحت زعامت جانشین وی با سرعت بیشتری پیش رفت، امروز ایران در حوزه های مختلف با اقتدار و امنیت کامل حرکت می کند،کارشکنی ها، دشمنی ها هرگز باعث نشده مردم از مسیر خود منحرف شوند.

کارشناس مسایل سیاسی تصریح کرد:انتخابات نماد و تبلور اندیشه ها در اداره کشور است، کاندیدها با ارایه برنامه ها و راهکار ها، مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنند. بداخلاقی به هیچ عنوان به صلاح مردم و کشو نیست. هرکس از صندوق رای بیرون آمد رییس جمهور مردم خواهد بود. باید کمک کنیم در شرایط حساس کنونی مشارکت حداکثری را در دستور کار قرار دهیم.

پویا منش گفت: انتخابات با حضور حداکثری مردم تاثیر فراوانی بر آینده کشور دارد، دولت با پشتوانه مردمی می تواند با اطمینان خاطر
حرکت کند.برنامه ها را با قدرت بیشتری در عرصه داخلی و خارجی اجرا کند.اقتدار و امنیت کشور به پشتوانه مردمی ارتقا می یابد. عده ای در داخل و خارج به سمت نا امید کردن مردم هستند تا با صندوق رای قهر کنند. مسئولان باید هوشمند باشند، وعده های عملی بدهند، مردم را با تمام قدرت به صحنه مدیریت کشور بکشانند.

وی در پایان گفت: حضور مردم ضامن استقلال کشور است، بی تفاوتی وضعیت را بغرنج می کند. جمهوری اسلامی حاصل خون هزاران جوان پاک است که امانت الهی را به ما سپردند. همه مدیون این رشادت ها هستیم، جوانان را سرمایه کشور بدانیم.باور داشته باشیم، مسیر رشد و شرایط زندگی عزتمندانه را برایشان فراهم کنیم. امید را در دلها زنده کنیم و با حضور در انتخابات ادامه پیشرفت کشور را تضمین کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها