خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن

رسانه، ابزار مهم دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات

حجت الاسلام شجاعی مهر گفت: دشمنان این ملت درصدد هستند تا از طریق رسانه، میزان مشارکت در انتخابات را کاهش دهند، لذا باید با بصیرت در انتخابات شرکت کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۸۱۱۴
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵

 


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام شجاعی مهر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع)، در جمع بسیجیان حقوقدان و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در ساختار حاکمیتی پیامبر، خواص آن دوران دچار تغییر ماهیت شدند. بعد از رحلت پیامبر جامعه مدینه دچار دگراندیشی و انقلاب فکری شدند که قرآن کریم در توبیخ این افراد میفرماید:اگر پیامبر از بین شما برود در دین خود دگرگون می‌شوید ؟

حجت الاسلام شجاعی مهر بیان کرد: انقلبتم علی اعقابکم مصداق وضعیت کنونی جامعه ما است؛ که بعد ۴۰ سال، طیفی در حوزه فرهنگی دچار انقلاب فکری شدند و شروع آن به دست خواص است. مقام معظم رهبری در بیاناتشان در فتنه سال ۱۳۸۸بیان فرمودند: گروهی از خواص در این عرصه مردود شدند و نمره قبولی نگرفتند
به گفته وی؛ در این ۴۳ سال، بارها برخی مسئولین خواستند نظام را ساقط و سرنگون کنند ولی مردم مانع شدند. آغاز شکست در یک حکومت، تغییر ماهیت خواص است.

این مسئول افزود: برخی از خواص جامعه با استفاده از ابزار قدرت، ثروت و جایگاه قوانین را دور زدند و حقوق مردم را تضییع و تجزیه کردند.

حجت الاسلام شجاعی مهر یادآور شد: آنها در تلاش بودند تا خواص طرفدار حق، وظیفه خود را خوب انجام ندهند و جناحی شوند. ما با سیاستمداران مشکلی نداریم با سیاست زدگی آنها مشکل داریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد: زمانی که در حکومتی کاری کنیم که آن نظام و حکومت دچار شکست شود، مسئولین آن فاسد می‌شوند و زمانیکه مسئول فاسد شود جامعه فاسد می شود. هرچه قدرت فرد افزایش یابد قانون گریزی زیاد می شود.

وی افزود: امام خمینی(ره) با تمام عظمتشان فرمودند: من خادم مردم هستم باید در نظام اسلامی قدرت برای انسان قانون مندی بیاورد و مسئول ما موظف است بیشتر از دیگران قانون را رعایت کند تا بتواند به نحو احسن بدنه جمعه را مدیریت کند.

وی افزود: شکست و فروپاشی یک حکومت زمانی است که مدیران و حاکمان قانون شکنی کرده و از قدرتشان سوءاستفاده کنند.

حجت الاسلام شجاعی مهر در پایان گفت: دشمنان این ملت درصدد هستند تا از طریق رسانه، میزان مشارکت در انتخابات را کاهش دهند، لذا باید با بصیرت در انتخابات شرکت کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها